



Vaša ocena: 



Ocena 2,3 od 63 glasov
Ocenite to novico!
| Rast cen goriv skrbi avtoprevoznike: | ||
| Zaradi povišanja cen goriv avtoprevozniki napovedujejo zvišanje cen prevozov. Po besedah direktorja Združenja za promet pri GZS-ju Roberta Severja so avtoprevoznikom že ob zadnji podražitvi predlagali, da tisti, ki jim gorivo predstavlja med 28 in 30 odstotkov stroškov, cene prevozov podražijo za tri do pet odstotkov. Po mnenju Andreja Klobase, predsednika sekcije za promet pri OZS-ju, pa bi morala država avtoprevoznikom omogočiti nakup cenejše nafte, in sicer največ evro za liter. "Drugače pričakujem, da bo sektor propadel," je dodal Klobasa. | ||
Po dvotedenskem obdobju, po katerem se spreminjajo cene goriv, so se cene vseh naftnih derivatov ob polnoči zvišale.
Nova cena 95-oktanskega bencina je od polnoči tako 1,438 evra za liter, za enako količino 98-oktanskega bencina pa je treba odšteti 1,454 evra. Liter dizelskega goriva od torka stane 1,335 evra za liter. Za 3,3 cente pa se je zvišala tudi cena kurilnega olja. Za liter je treba odšteti 1,023 evra.
Konkurenčne cene goriv zapisane v koalicijsko pogodbo
Vladno ravnanje v povezavi z določanjem cen goriv je sicer zapisano v koalicijski pogodbi, v kateri se koalicijski partnerji zavezujejo h konkurenčnim cenam goriv, kar bi dosegli z zniževanjem trošarin, piše časnik Finance.
Cene nafte so se po nepričakovanih konjunkturnih podatkih konec preteklega tedna zvišale, dodatno pa je k rasti cen prispevala verjetnost odločitve o dodatni pomoči Grčiji. Povprečna cena pogonskih goriv na mediteranskih borzah, ki služijo kot izhodišče za določitev cen na slovenskih bencinskih servisih, je bila v preteklem dvotedenskem obdobju za pet odstotkov višja kot v dvotedenskem obdobju pred tem.
Cene se bodo verjetno še dvigale
Djani Brečevič z Inštituta za raziskave v energetiki meni, da bodo cene naftnih derivatov najverjetneje rasle tudi v prihodnjih tednih. Dvig cen surove nafte je po njegovih pojasnilih po eni strani posledica odločitve Irana, da prepove izvoz surove nafte v nekatere države EU-ja, po drugi strani pa optimizem, ki je prisoten na naftnem trgu, spodbuja dogajanje v Grčiji, kjer je parlament potrdil varčevalne ukrepe.
"Razmere na naftnem trgu kažejo, da bo naraščanje cen surove nafte kratkoročno v veliki meri odvisno od hitrosti reševanja politične krize v Iranu, saj bodo tudi cene, če se bodo razmere zaostrovale, hitreje rasle," je poudaril. Na dolgi rok pa bodo na cene nafte vplivali tudi podatki o naraščanju gospodarske aktivnosti svetovnega gospodarstva in hkrati tudi uspešnosti reševanja dolžniške krize v območju evra.
| 95-oktanski bencin | 98-/ 100- oktanski bencin | dizelsko gorivo | kurilno olje | |
| 2010 | € | € | € | € |
| 30. november | 1,238 | 1,264 | 1,193 | 0,762 |
| 14. december | 1,262 | 1,289 | 1,216 | 0,795 |
| 28. december | 1,263 | 1,279 | 1,233 | 0,808 |
| 2011 | ||||
| 12. julij | 1,264 | 1,277 | 1,213 | 0,904 |
| 26. julij | 1,287 | 1,300 | 1,238 | 0,932 |
| 8. avgust | 1,287 | 1,300 | 1,238 | 0,932 |
| 22. avgust | 1,287 | 1,300 | 1,238 | 0,919 |
| 5. september | 1,287 | 1,300 | 1,238 | 0,919 |
| 19. september | 1,287 | 1,300 | 1,238 | 0,919 |
| 3. oktober | 1,313 | 1,326 | 1,263 | 0,937 |
| 17. oktober | 1,320 | 1,333 | 1,269 | 0,937 |
| 2. november | 1,320 | 1,333 | 1,269 | 0,937 |
| 14. november | 1,320 | 1,333 | 1,269 | 0,945 |
| 28. november | 1,320 | 1,333 | 1,269 | 0,945 |
| 13. december | 1,328 | 1,341 | 1,277 | 0,945 |
| 28. december | 1,342 | 1,356 | 1,277 | 0,945 |
| 2012 | ||||
| 10. januar | 1,380 | 1,396 | 1,305 | 0,988 |
| 23. januar | 1,406 | 1,423 | 1,324 | 1,011 |
| 7. februar | 1,412 | 1,428 | 1,302 | 0,990 |
| 21. februar | 1,438 | 1,454 | 1,335 | 1,023 |
To je... utopija!
Vladi (vsaki) so v interesu višje cene bencina - tudi če ostane trošarina enaka in se energent podraži, država zasluži več, ker se DDV zviša.
Trošarine so ene največjih nategov in najlepši način za molzenje državljanov.
# 21.02.2012 ob 09:00
Ni res! Cena prevoza na km je enaka mislim da od leta 2010 al 2011 in se ne spreminja s spremembno cene bencina, ampak je fiksno določena. Če bi se pa spreminjala s ceno bencina pa bi bilo ok.
Kilometrina za prevoz na delo niso potni stroški. Potni strošek je strošek, ki nastane na službeni poti. Sam za razjasnitev. Če imaš 6 let isto, je to problem na relaciji med teboj in tvojim delodajacem. Davčno upravičena kilometrina za prevoz na delo je 18c/km. Lahka pa ti plačajo v višini cene javnega prevoza, ki pa se je v 6 letih spremenila. Ali drugače, odvisno od dogovora. Če ti delodajalec ni spremenil višine povračila za prevoz na delo, ali nisi prosil za spremembo ali pa te stiskajo oz. izkoriščajo.
6 let dobim iste potne stroške s tem, da je bencin šel gor za 20-30%.
Sej ni čudno, kakšne projekte in finančne mahinacije se dopuščajo v tej državici, potem so tu projekti projektov, s katerimi si posamezniki na državni in občinskih ravneh bašejo žepe in koliko ljudi greje razna ministrstva in stolčke javne uprave. Draga država, ja draga.
Če bi nekdo tako vodil firmo in da bi se podobne stvari dogajale kot tu, bi takoj propadel, strmoglavil.
"Cena nafte ki jo moramo vplačati potrošniki je rekordna.
Cena nafte na trgu je pa daleč od rekordne."
Vse se ujema. Proračunska luknja je rekordna.
Izpad Irana se lahko nadomesti z povečanjem črpanja nafte v Savdski Arabiji in Rusiji.
Nafta se dolča na trgu in nafta bi zrasla tudi brez Irana zaradi cikla-
Še ena moja napoved ko bo cena nafte 147,5$ bo cena nato padla kot kamen na manj kot 10$.
Pa lep dan še naprej.
Ta požrešni ,grabežljivi svet se bo kmalu spremenil..nič bat.
Plače?
Nič.
hoho veselo bo.
Električni avti in avti na plin bodo pravi hit.
Če bo nafta na trgu 250$ oziroma jo bomo plačevali 2,5€ -3€na liter .
Potem ne pomagajo niti tvoji ukrepi.
Danes plača potrošnik za kurilca 1.027€ na liter.
Torej poprečna zmerna poraba je 2000l. za ogrevanje je treba torej odšteti 2005€.
Veselim da se nafta draži...zaradi mene bi lahko šla tudi na 5€ na liter..ko vžge po denarnici ratajo ljudje iznajdljivi in tri krat razmislijo na kaj in kako se bodo vozili in greli..
Kradljiva vlada nas je že začela ropati.
Tudi ti enih, ki misliš, da so razlike med vladarji? Vladar je kapitalizem in evropske institucije. Naša "vlada" je le PR Evropske. Plačuješ Grčijo in ostale, neuspešne tajkunske posle, NLB, in pa energetske projekte.
Ni važno kdo je na oblasti, denar mora pritekati v proračun, da plačamo EU, NATO, članstva OECD, OZN, ....
Cena nafte je bila 31.7.2008--- 147,5$ danes 121,15$
€-$ je bil takrat v poprečju 1,55 top -1,60 danes 1,33
Trošarine so zelo visokena maks.obstaja sploh kakšna zakonska omejitev?
Glede časa je pa tako, če jaz začnem s službo ob 06.00, grem od doma pač 10 oz. 15 minut prej in ta čas pač izgubim s počasnejšo in varčnejšo vožnjo. Tako da glede tega časa ne moremo vračunati v službo kot izgubo dobička.
Glede izgube tega časa, ki bi ga lahko preživel z bližnjimi, pa imaš prav, ampak to je pač treba žrtvovati glede na to, v kakšnih časih živimo...
Obvezno ga je treba filtrirat pred uporabo.
Izpuh sicer malo smrdi po kalamarih ali po šniclih drugače pa dela kot urca.
Absolutno najceneje je avto na elektriko,to leto prihaja iz Renaulta- Fluence in Kangoo oba na elektriko.
Z subvencijo pride 15 tisoč evrov.če imaš module na strehi se voziš v bistvu zastonj.
Cena nafte ki jo moramo vplačati potrošniki je rekordna.
Cena nafte na trgu je pa daleč od rekordne.
Torej...nekaj se ne ujema.
Banda pokvarjena, vi se na naše stroške vozite ne? Ta vlada je najslabša vlada v zgodovini, hočemo predčasne volitve!
Javni prevoz je rešitev, sicer je pri nas proti kakšni Nemčiji kratko malo kamena doba,(skrajni) čas je za posodobitev . Del krivde je tudi v nas samih, ker smo radi kot rečemo komot. Če se iz Gorenjske, Štajerske, Primorske .. dnevno v prestolnico vozi armada ljudi naj začne vlada razmišljat in ukrepat - najprej v svojih vrstah.
Na eni strani ima železnico, ki je jama brez dna, na drugi strani uslužbence, ki se dnevno vozijo v prestolnico. Minister naj pokliče šefa zgubarskih železnic, pa naj ta v mesecu dni zrihta ustrezno število vlakov ob ustreznih urah, sicer naj gre na zavod. Uslužbence enako : vlak ali zavod. Ko se bodo železničarji navadili posla se bo storitev širila tudi na privat sektor, denar bo za kakšen nov vlak, pa kakšen nov odsek bomo dali delat gradbincem itd.
Sliši se kruto, ne človeško .. ampak nas Balkance edino tako približaš Nemčiji, ker sicer s pridom izkoriščamo javni prevoz.
# 21.02.2012 ob 04:31
Zato pa sem jaz preklopil na kolo. Vam tud priporočam!
Zato moraš pa ob 4.00 vstat, mi pa lohk spimo! :)
Ta računica je zanimiva. Je pa to zgolj ena plat kovanca. Praviš 10 min v eno smer. Da bi to veljalo, mora veljati, da imaš ti recimo 90 povprečno hitrost, nekdo ki vozi 130, pa ima povprečno hitrost 105. Vsekakor povprečna hitrost ni enaka končni, ampak če vzamemo samo AC del, verjetno razlika med povprečjem nekoga, ki vozi 130 in nekoga, ki vozi 100, ni zgolj 15. V razmerah, kjer lahko vsak od njiju vozi s polno hitrostjo, ki si jo je zamislil. Dva izračuna.
Če izhajamo iz tvojih 10 min v eno smer, to pomeni 20 min na dan in 100 min na teden ter 420 min na mesec. To je debelih 7 ur na mesec oz. skoraj en šiht. Ne vem kakšno urno postavko imaš, nekdo ima ima 1500 neto za 168 ur dela, ima urno postavko 9€. To na mesečni ravni znese 72€. Na letni ravni pa 864€. Do prihranjenih 1080€ je razlika samo še 200€. Dejanska računica je torej, da zarad počasnejše vožnje profitiraš 1080€ na bencinu, ampak zaradi tega izgubiš 7 ur mesečno, ki bi v službi bile vredne 864€. Še vedno si na profitu 200€.
Če pa je v eno smer razlika 15 min (razlika med povprečjem 90kmh in 110kmh na relaciji 130km), to pomeni 30 min na dan, 150 min na teden in 640 min na mesec, kar je 10,5 ur. To pa pomeni 95€ na mesečni oz. 1140€ na letni ravni. Tu pa si že v minusu 60€.
Upam, da ne zameriš približnim izračunom, nenazadnje si tudi sam delal na približnih predpostavkah. Jaz imam 1,9tdi, ki mi pri vožnji 130 kuri nekje 6,2, pri 100 pa bi bilo okoli 5,5, kar je manj kot 1l razlike, ne 1,5 kot si ti predpostavil. Seveda se to razlikuje od avta do avta. Želel sem le pokazat, če seveda ceniš čas, da prihranek ni takšen kot na prvo žogo misliš. Pa četudi ne prevajaš razlike časa v delovne ure, jih pa morda želiš preživeti z najbližjimi. Na letni ravni pomenita zgornja podatka 84 oz. 126 izgubljenih ur na AC zarad počasnejše vožnje, to pa 10 oz. 15 šihtov. Če smo pošteni, s temi "šihti" oddelaš letni dopust. Tudi tako se da gledat.
Povisanje cen ....,je popolna slika,nas Slovencev,ki se radi n,a,t,e,g,u,j,e,m,o ,ampak stos je v tem,da kar sami sebe.
Pa se eno vam imam zapovedati,ki nima veze...
Dejte malo razmislit....,ce se ze na cesti vedete,kot pravi i.d.i.o.t.i ,dejte se vsaj v trgovinah normalno vesti,ki ste ratali,kot podivjane opice v gozdu......,bom enkrat enga pocu...pa mi je cisto ....
Nam ZDA in Izrael višajo cene s svojo agresijo.
Bo pa tudi nekaj pozitivnega najti pri tem. Malo manj se vozili in bolj gibali, in da se naučimo malo šparati.
Lahko noč in lp
Slovaki so rekli ne zgolj pri prvem obroku. Vse ostale so pridno plačali.
Kaj bi šele danes rekel pokojni Drnovšek, ko je že med 2004 in 2008 izjavil, da je bilo bolje konec 80'tih v Jugoslaviji. Sej je bilo res, ne rečem nič, ampak če pogledaš stanje od 2008 do 2012 in kaj nas še čaka... nič lepega. Sloji bodo še naprej bežali eden od drugega, enim vse kar svet ponuja, drugim drobtine, če bodo pridni. Samo v tem je problem, razdelitev dobrin, današnja tehnologija omogoča dobro življenje tudi če bi nas bilo pol več.
Ima to kaj opraviti z vzbujanjem nepriljubljenosti?
jankovič je pa svetnik ha ha ha ha...
in asadullah
a-a, Volvo V70 D5
Marsikaj se da prihraniti. Komaj nekaj dni je vlada, pa že lupate po njej. Počakajte eno leto. Kje pa naj dobijo denar, ko je vse zapravljeno?
Vsak dan se vozim iz MB v LJ. Vozim konstantno okgrog 100 km/h. Na celotni relaciji prehitim samo tovornjake in le izjemoma kakšen osebni avto. Vsi ostali divjajo mimo mene, naglo zavirajo in pospešujejo. A se ne zavedate, da je poraba goriva pri 130 km/h do 30% večja kot pri 100 km/h? Sem naredil časovni test, pri času se pa pozna na relaciji MB - LJ največ 10 minut.
Pa še en preprosti izračun:
Tisti, ki vozijo 130 in več km/h, recimo da porabi vozilo 7,5 litra na 100 km. Če se vozi od MB do LJ od ponedeljka do petka, porabi goriva za 5400 EUR.
Tisti, ki vozimo okrog 100 km/h, recimo da porabimo 6 litrov na 100 km. Letno to znese 4320 EUR.
Razlika znaša letno 1080 EUR! Pa kaj naredim, da to prihranim? Zjutraj vstanem 10 minut prej, domov pa pridem 10 minut pozneje od vas norcev.
Pa tu sem upošteval samo gorivo, potrebno se je tudi zavedati, da so pri višjih hitrostih tudi zaviranja močnejša, večji so pospeški, posledično boste imeli tudi dražje in pogostejše servise.
Saj ne rečem, saj se ti že včasih kam mudi in moraš stopiti na plin, ampak resnično se vam smejem, ko me vsako jutro prehitevate...
Za dobrih 1000 EUR, kolkor prihranim, pa si z družino raje privoščim dopust...
www.sds.si
Pred dvema mesecema so se s tami zapisi očitno hvalili, češ, če bo Ivan na oblasti, bodo trošarine na ravni 2004-2008...zakaj jih torej niso znižali?
Vladno ravnanje v povezavi z določanjem cen goriv je sicer zapisano v koalicijski pogodbi, v kateri se koalicijski partnerji zavezujejo h konkurenčnim cenam goriv, kar bi dosegli z zniževanjem trošarin, piše časnik Finance.
Kaj bolj jasno, da trošarin niso znižali?
Al res mislite, da vas bo kakšna huda bejba več pogledala, kaj šele ljubila, če boste imeli ta zadnji model tega ali unga avta...al nimate česa drugega s čimer bi se pokazali v življenju ?
in ko se bencin zopet podraži ?
Da vas vidim!
Na 24kur
# 20.02.2012 ob 18:36
Prijavi neprimerno vsebino Nikjer pa ni zapisano, kako je s trošarinami. So ostale iste ali jih je vlada dvignila ali zmanjšala?
Piše piše. Ostala je nepsremenjena.
Iztok Mlakar - nikdar se ga ne naveličam poslušat.
Joj kako paše za današnje čase tale puntarska. Nikje ni rečeno, da se nekega dne ne bo uresničila, pravzaprav se bo, sigurno
Pred vee kot dvesto leti, nam štorija govori,
da strašno so nervozni bli naši nonoti.
Ee kej jim je sfalilo, ee kej jim ni blo prou,
so grofa tko ku prasca nataknli na kol.
An vse so mu pobrali, kar vrednga je blo,
pžrli v grajski kleti vse vino vse meso.
Jen poli so groficu, ma ben tisto pustmo stat,
da vidli pot domov bi, so še zažgali grad.
Lalala lalala lalala lala la la lalalala
Zdej pravjo, da ne dela vee takih se reei,
k zdej baje živimo v civilizaciji,
kjer treba ti ni delat, ee dob'r znaš gobcat,
ma ee garaš ku žvina, pej moraš gob'c zdržat.
Jz sm, ku zdej se reee, nekvalificiran kmet.
jn ku vsak kmet znou zmerom sm dosti potrpet.
Nervozen zdej ratavam, pomagat si ne znam,
ma sej nisem kriv, ee take jz prednike imam.
Lalala lalala lalala lala la la lalalala
V meni zdej prebuja spet puntarski se duh,
marskteru vidim monu, k žre zastonj me kruh.
Jn nikdar ne ne dela, k' samo iz kruha drek,
aaa, eakte eakte, pršu bo zlati srednji vek.
An takrat ku spet pride tisti zlati cajt,
ne skrbte, znou orodje si bom pravu najt'.
Sem se moderniziral, sekirce nimam vee,
ma tudi sz motorku bi padla glava preč.
Lalala lalala lalala lala la la lalalala
Potem pa sorry:
(I.Mlakar) Nervozen zdaj ratavam, pomagat si ne znam,
ma sej nisem kriv če take jest prednike imam...
La la la...
Nič nisi razumel hahaha - sarkazma.
ne razumem pa večine, ki še kar naprej volijo ene in iste, bolš da ne greš na volitve k je zmeri isto sranje sam dražijo.
Žalostno je res kaki bedaki smo, da se zmeri volimo te trole, pa naj bodo levi al pa desni!
Renault Kangoo Z.E.'s price starts at €15,000 excluding VAT (environmental subsidy deducted). <--- torej 15.000 EUR + DDV. V ceni je že odšteta eko subvencija.
Ownership of the vehicle will be separate to that of the battery. Customers will be able to purchase or lease their Z.E. van and take out a subscription for the battery costing from €72 before VAT per month (assistance included, at a level of 10,000 km / year, for 36 months). <-- cena je torej nižja od konkurence zato, ker ti bodo zaračunali mesečno najemnino za baterijo, od 72 EUR+DDV naprej.
Running costs – including battery lease, the electricity required for battery charging (average for a full charge: €1.5) and maintenance– will be similar to those of an equivalent internal combustion-engined vehicle when the annual distance travelled is less than 15,000km. They will be competitive when the annual distance travelled exceeds this figure. <-- skupni stroški z avtomobilom bodo tako pri tistih, ki delajo do 15.000 km letno, primerljivi s stroški vozila z notranjim izgorevanjem. Prihranki naj bi se začeli šele nad 15.000 km letno. Glede na vse minuse, ki jih trenutno s seboj nosijo električna vozila, je zadeva vsaj vprašljiva. Morda uporabno kvečjemu za službene namene.
Se vidi, da je tvoj J.J. takoj vzel stvari v svoje roke: LJUDSTVO MOJE, BOLJ VAS JE*EMO, BOLJŠI STE! :(((
Sicer sem objavil že prej, ko naša nova cena še ni bila znana. Smo pa s to podražitvijo prehiteli zgolj Madžarsko.
Nizozemska 1,756 EUR (+0,011)
Danska 1,747 EUR (+0,013)
Italija 1,740 EUR (+0,008)
Grčija 1,722 EUR (+0,008)
Švedska 1,682 EUR (+0,028)
Portugalska 1,670 EUR (+0,023)
Belgija 1,663 EUR (-0,004)
V. Britanija 1,660 EUR (+0,014)
Finska 1,627 EUR (+0,019)
Nemčija 1,587 EUR (+0,003)
Francija 1,578 EUR (-0,043)
Irska 1,577 EUR (+0,019)
Slovaška 1,491 EUR (+0,001)
Češka 1,440 EUR (-0,016)
Slovenija 1,438 EUR (+0,026)
Madžarska 1,431 EUR (-0,010)
Malta 1,410 EUR (0,000)
Španija 1,393 EUR (+0,020)
Luksemburg 1,376 EUR (+0,019)
Avstrija 1,370 EUR (-0,001)
Latvija 1,369 EUR (+0,018)
Estonija 1,360 EUR (0,000)
Litva 1,356 EUR (+0,004)
Poljska 1,328 EUR (-0,001)
Bolgarija 1,289 EUR (+0,005)
Romunija 1,281 EUR (-0,005)
Ciper 1,276 EUR (0,000)
cena (nov izum!): 7000€
doseg z enim polnenjem: 150-200km
najvišja hitrost: 80kmh
poraba: 0,5€ na 100km
to je sicer še v povojih ampak sigurno bo kmalu dobra alternativa navadnim avtomobilom na fosilna goriva oz. celo električnim ... brez dragih, težkih baterij, brez EM sevanja, brez dolgotrajnega polnenja, ... in še in še
http://www.youtube.com/watch?v=0RBl1LFUQ
4c
No, to pa je že malo bližje realnosti. Ampak problem s "tankanjem" in avtonomijo ostane
jethros: jaz dajem cca 150€ mesečno za bencin...se mi še ne splača električno? Samo kurba 20/25.000€ mi je malce preveč za el. avto
Saj ti ni potrebno. Smo se pa pri nas tako vozili (je pa moped stal okoli 12 takratni plač - 40 let nazaj).... si pač zgrešil bistvo mojih trditev.
Za tiste, ki so manj informirani:
Poleti pride na trg Renaultov Kangoo ZE, kateri bo stal 20.000€ brez državnih subvencij. Z državnimi subvencijami naj bi bil okoli 15.000€. S tem korakom se bo v nekaj letih zgodila revolucija na trgu vozil (če so komu jasna ozadja avtomobilske industrije in konkurenčnosti, bo razumel)
To je lahko samo ena usrana Alfa.... :-)
Na voljo so vam enakovredni rabljeni avti za 10.000€ ali celo novi, ki te pripeljejo od A do B, tako kot avto za 50.000€.
Kupite si takega in boste imeli tudi za benz za naslednjih 5 let.
Dnevno delajo drugače, kot so napovedovali.
Kot drugo:
Že davno je jasno, da ni vse, kar je, nafta. Bo potrebno pričet malček forsirati, znanstvena srenja, ljudje.
Če bi bila tolpa v parlamentu res prava vlada in ne le pudlji Bruslja, Washingtona in Vatikana, bi raje navezali tesnejše stike z državami, ki imajo energente - tudi z Iranom, čeprav smo zdaj z njim prisilno skregani zaradi zgoraj omenjenih.
Kar se tiče el. vozil, pa se res ne strinjam.
1. Predrago - 30K EUR za avto razreda Twingo je dosti preveč
Če se 5 let vozim zastonj (ampak res zastonj) ne pridem na plus. (glede na bencinarja)
2. Nepraktično - Dokler ne bodo el. avtomobili imeli avtonomije vsaj 500km, in to energijo napolnili v max. 15 minutah, so za vsakdanjo rabo neuporabni. To pa je pri sedanji tehnologiji nemogoče. Rabil bi namreč eno ne prav malo elektrarno samo zase tistih 15 minut. Da ne govorimo o kablu :-)
Tako, da zaenkrat ni dileme, na žalost. In tudi ko bo stvar postala množična in zato cenejša bodo ostali VELIKI problemi.
Za tvoje dobro ti želim, da cen nepreračunavaš v tolarje. Ker obstaja velika verjetnost povišanega tlaka... Jaz že štiri leta hodim k edinemu spomeniku tolarja na slovenskem (Osredek pri Podsredi) in se spominjam lepih časov.
Realna vrednost 27 sit in 11c ni enaka.
http://www.reporter.si/slovenija/od-polno%C4%8Di-rekordno-drago-gorivo/8087
Pa vendar,če bi sedaj vlada na veliko znižala trošarine,bi zame zgubila velik del kredibilonosti.
Dejstvo pa je,da če ne bo začela hudo zmanjševati stroške prepotretne javne uprave in stopila na prste kleptomanom v njej,nam nobeni davki in zategovanje pasov do nule ne bo pomagalo.
Potrebno je upoštevati tudi domet. Sam bi nucal vozilo z dometom vsaj 200km, ker delam tudi dolge vožnje, ne samo mestne, večina danes dostopnih električnih vozil, pa je namenjena mestnim vožnjam. Da bi se pa fural 200km, vmes pa 1x ali celo 2x filal baterijo najmanj 30 minut (hitro polnjenje), pa je nesmisel, saj bi porabil toliko časa kot z vlakom. Pa smo tam. Edina trenutna opcija, je mešanec elektrike in nafte - Opel Ampera. Cena pa preseže 40.000€ (nekej 43.000€).
Je pa potrebno upoštevati, da eko-skladi podarjajo 5 oz. 7 tisoč evrov, če se ne motim, ob nakupu novega električnega vozila, kar ceno spusti - Mitsubishi in Peogeot imata podobna modela, cena nekje med 30-35.000€, minus subvencija...pa imamo neko dosegljivo ceno. Če damo zadevo na lizing obroke na 7 let in odpišemo tvojo mesečno porabo 150€, sem mnenja, da pridemo na isto, kot če bi kupil vozilo najnižjega cenovnega razreda in ga tankal. Če dolgega dometa ne nucaš, si naredi računico pa še na zavarovalnici se pozanimaj, koliko znaša kasko na tako vozilo, če se ne motim ,znese za 50% nižjo ceno.
Če si meščanski voznik, se ti splača ;)
LP
jethros: jaz dajem cca 150€ mesečno za bencin...se mi še ne splača električno? Samo kurba 20/25.000€ mi je malce preveč za el. avto
Ja, predvolilni programi so pri nas zbirka želja volivcev in ne dejanski načrti izvedbe. In če določene stranke napišejo daljši seznam teh želja, se samo nekajkrat več zlažejo kot tiste, ki v svoje programe zapišejo manj obljub.
Moje mnenje je, da v kolikor posameznik porabi med 200€ in 300€ mesečno za gorivo, lahko mirno začne kalkulirati nakup vozila na elektriko. Namesto metanja skozi okno za gorivo, si izplačaš električno vozilo oz. se voziš absolutno ceneje.
Druga alternativa je plin, ampak naval na plin, kot del fosilnih goriv, bo tudi prej ali slej šel v nebo, če se bodo še vozila napajal v večini z njim.
Začnite računati koliko bi vas prišlo električno vozilo, boste presenečeni, ko boste ugotovili, da se vam že danes skorajda splača bolj kot navadno vozilo in par tankov na mesec ;)
LP
Za zamenjavo na sovi, verski urad,... je pa bilo dovolj časa? Za znižat trošarino pa ne?
Saj to je smešno, kako se je pljuvalo po Pahorju in izjavljalo, da je potrebno trošarine znižati, zdaj pa...
Samo na to sam opozarjam, drugače je jasno kot beli dan, zakaj niso znižali trošarin. Blagajna je prazna, Virant že govori, da je misija nemogoče ustvariti v tem letu 800 milijonov prišparanega denarja, prej polovica...ampak dejstvo je, da dokazujemo, kako je SDS še pred slabima dvema mesecema na lastni spletni strani populistično opisovala, kako bi morale biti trošarine na nivoju prve Janševe vlade. Torej se lepo kaže, kako polna usta imajo rožic, delajo pa kontra. Ne da niso znižali trošarin, celo prvo zapisano pravilo v koalicijski pogodbi so že prekršili...krasna vlada, predvsem lažniva :)
Zaradi takšnih, ki so se še pred 14 dnevi čudili, kako imamo lahko rekordne cene goriv, če pa sodček sploh ni na rekordnih vrednostih. Sedaj pa je je seveda to povsem razumljivo:)
Še enkrat, jaz nimam težav z višjimi cenami in z nespremenjenimi trošarinami. To se mi ob javnofinančni situaciji zdi povsem logično in razumljivo. Čudim se samo nad tem, kako je kritika nekaterih komentatorjev odvisna zgolj od tega, kdo je na oblasti.
A tako nesposoben je, to hočeš poudariti, kralj? :D
A se hecaš? Od kje tebi to, da rabijo 2-3 mesece za znižati trošarine???? :D
A Pahorjeva vlada je trošarine lahko dvigala, Janševa vlada pa rabi 2-3 mesece, da jih spusti? :D
Poglej drugo stran komentarjev. Naša nova cena takrat še ni bila znana.
Zakaj pa potem tukaj sedaj kričite?
Vladno ravnanje v zvezi z določanjem cen goriv je sicer zapisano v koalicijski pogodbi, v kateri se koalicijski partnerji zavezujejo h konkurenčnim cenam goriv, kar bi dosegli z zniževanjem trošarin, piše časnik Finance.
Pa saj dizel je že zdaj na ravni "5-10% nižje kot pri sosedih". Torej že lahko razglasijo zmago?
Zato ker tega nemoreš storiti čez noč. A razumeš, sedaj tukaj norite, prej ste pa slepo ploskali, kot sem rekel, počakat je potrebno nekaj mesecev da se bodo ukrepi videli, ne pa sedaj tukaj noret. Če cez 2-3 mesece cene nebodo na obljublenih potem jih bom kritiziro.
Ker vlada ni znižala trošarin, se bodo v Sloveniji občutno podražili bencin, dizel in kurilno olje. Tako bo treba za 50-litrski rezervoar najbolj prodajanega bencina odšteti že skoraj 72 evrov. Preverite, če se splača točiti pri sosedih!
VIR: 24ur
Zadovoljen? Piši na MMC, da ti to odebeljeno poudarijo, da se nehaš sprenevedati!
# 20.02.2012 ob 15:43
Me zanima kaj boste pisali, ko bo gorivo po 2€ za liter..
Mene pa, kaj bo pisalo na SDS strani, ko bomo nejeli naslednji kredit...
Poglej si naprimer to povezavo:
http://www.teletext.si/gospodarstvo/nove-podrazitve-vecine-naftnih-derivatov/255667#comments
Lahko je ugotoviti, da (če stopim v bran kralju matjažu) le tega tam ni bilo. Bil si pa ti ,papiga, Binder, royayers.... vsi najbolj glasni in se delali konstruktivne!
K_ris kje imaš danes povezave do cen na drugih trgih ali boš pa tokrat le dal povezave med razmerji plač in cenami naftnih derivatov?
BTW, Vizjak še ni odprl ust, odkar je spet minister. Vmes pa je bil tako zgovoren, da ga nihče ni več prepoznal..
Še enkrat...
V kolikor bi trošarine ostale na ravni, kakršne so bile v času vlade Janeza Janše, bi povprečna slovenska družina, ki na sezono za ogrevanje porabi med 2000-3000 litrov kurilnega olja, samo pri tem izdatku prihranila cca 400 - 600 evrov. - 30. 12. 2011
www.sds.si
Zakaj niso trošarin vsaj malo znižali, ko pa so pred dvema mesecema pisali tak populizem, kako bi družine prišparale med 400 in 600 evri? Če so to pisali, so mislili resno...ali boš dejal, da niso mislili resno? So zavajali? Neee, oni ne zavajajo. Torej, zakaj niso znižali? Aja, Križanič je kriv...aja, ne...saj ni več minister...zakaj potem niso znižali trošarin, da bi vsaj prejšnje cene obdržali, ne pa dosegli nove rekorde? Aja, komunisti, pa Kučan je kriv.
No daj biser, da vidim tvoje argumente, ZAKAJ niso znižali trošarin, ko so celi čas drkali s temi zahtevami in obljubami???????
Dokaz da niso znižali trošerin?
Nobene patološke obsedenosti ni, le ogledalo imaš nastavljeno.
Komentarji so le parodija na tiste, ki jih je in bi jih spet pisala najbolj demokratična stranka na svetu.
Ne jaz sem protestiral zaradi izjave Križaniča, ko je drastično povišal trošerine z izgovorom, da jih bodo nižali ob podražitvi nafte in bodo tako držali konstantno ceno derivatov. Kar se je seveda izkazalo za laž. Kot sem rekel, dat jim je potrebno čas, če cez 2-3 mesece nebodo cene spravili na obljubeno bodo pač dobili negativne točke.
Zdaj se pa res delaš že bedaka iz sebe :)
Ti bom opisal tako, da bi še otrok v 1. razredu OŠ razumel...
1. Na spletni strani SDS imašp lepo napisano analizo, kjer SDS piše o tem, da bi morale biti trošarine take, kot so bile v času prve vlade Janeza Ivana Janše.
2. To pomeni, da bi DANES te trošarine lahko mirno spustili, če so še niti 2 meseca nazaj mislili s tem resno, če niso, gre za populizem.
3. Ker trošrarin niso spustili, imamo dokaz, da so populisti
4. Pahorju so dvig trošarin neprestano očitali, danes so zamudili priložnost pokazati, kako s trošarinami mislijo
5. Njihov program zajema ohranjanje cen goriv na takem nivoju, da bi bile te konkurenčne med 5% do 10% glede na sosednje države, članek ti prikazuje, kako so prvo koalicijsko obljubo požrli, kaj ima veze tukaj Križanič, ki vajeti nima več v rokah, veš samo ti
In če ti nabijem še 6. točko...zakaj si taka opcia, da požiraš vse te bedarije SDSovcev?
Dokazujem ti njihov populizem, ti pa privlečeš Križaniča na plano? Kar na tvojo vlado se obrni, zakaj ni trošarin znižala, CELO na NIVO PRVE JANŠEVE VLADE, kot so to lepo zapisali na lastni spletni strani, najbrž malo populizma, ko so volitve zgubili. Bumernag prijato, bumerang, se rad vrača...in SDS jih bo še kako lovil.
Kar se pa pionirčkov tiče...pravi si, SDSov pionirček...
Odgovori: Zakaj niso trošarin znižali? A boš zdaj kar trdil, da tega ne morejo storiti? No daj, podaj mi tvojo čudovito razlago :)
Lep pozdrav vsem!
1 teden pa že nov rekord?
Glej, mene ne moti to zvišanje cen, ker razumem, da časi niso primerni za zniževanje proračunskih prihodkov. Moti pa me, da bi ob enaki spremembi, če bi o tem odločala še prejšnja vlada, ti bil eden prvih, ki bi protestiral. Zdaj si pa tiho.
J mogoče sem res malo nerodno napisal bencin se je podražil ampak z znižanjem trošarin bi lahko ostali pri isti ceni kot je sedaj. Sicer pa je v koalicijski pogodbi zapisano, da naj bi cene bencina postale konkurenčne. To pa ne spremeni dejstva kar sem napisal. Janez samo, da odpre usta se že zlaže!
Kakšnih 7 dni ? In 3 leta priprave na 50+ ? Kaj so delali 3 leta, razen pljuvanja, ponarejanja, itd... ?
1 teden. A razumeš 7 dni proti 1095 dnevom na oblasti.
Torej, zakaj niso znižali trošarin na nivo prve Janševe vlade, če so objavljali take ugotovitve pred dvemi meseci? Eniuan?
A nisi ti tisti, ki se je vedno drl, da levaki po nepotrebnem navijajo cene goriv in da naj pogledamo, kakšne so bile cene, ko je bil sodček po 150$ in kakšne so sedaj, ko je sodček krepko cenejši?
nobeden "prevarant" ni varen!
lp
ps-neka anekdota sicer pravi, da ko oblast sprevidi "obnemelost ljudi" hitro popustijo pri davkih
Ampak nisi mi odgovoril na vprašanje. Kaj se je zgodilo s trošerinami? In to kar si ti napisal ni bila SDS obljuba ampak je bila Križaničeva. SDS je bila to kar si zgoraj napisal in to da bodo cene 5-10% nižje kot v tujini. Daj jim čas noben razumen človek, ne more pričakovat da bodo v 1 tednu rešili vse napake, ki jih je levica v 3 letih naredila v državi.
Še ena floskula SDS...
V kolikor bi trošarine ostale na ravni, kakršne so bile v času vlade Janeza Janše, bi povprečna slovenska družina, ki na sezono za ogrevanje porabi med 2000-3000 litrov kurilnega olja, samo pri tem izdatku prihranila cca 400 - 600 evrov. - 30. 12. 2011
VIR: SDS
Niti 2 meseca nista minila od te njihove "analize"...zakaj niso torej izkoristili priložnost in znižali trošarine kot so opisovali na lastni spletni strani???
No, objektivnež, če se nisi potuhnil, pokomentiral te tvoje opice, ki narod nategujejo z bananami.
ups, sry, aja, sej zdej je Majer glavni....
Bravo vlada, tako se dela !!!
Sam si bil vedno kritičen do vlade, ki je z dopuščanjem višanja cen goriv, brez nižanja trošarin, bremenila narod. Pokazal sem ti, kako so snedli prvo obljubo, floskulo, s katero so Pahprju za vsak dvig goriv težili. Povečale so se cene naftnim derivatom, ja, ampak trošarine bi pa lahko znižali, da bi izpolnili dane besede. Zakaj niso znižali trošarine, če so o tem govorili, težili in celo, obljubljali?
Lahko bi tudi ti tulil, če bi bil objektiven, kot praviš, da si. Ka, a boš čako, da ne boš niti za kanglo goriva več meu?
Dej še link do trošarin, ker zopet samo kričite, cene nafte so se povečale, kaj pa je s trošerinami. Ka si prav čako na to novico da boš lahko zopet tulil.
Visoko, više!
Puno više!
Puno više nego prije rata.
Novo vrijeme - staro stanje
Novo vrijeme - isto sranje.
Imaš prav, opice v SDS mečejo narodu same banane - laži.
Preberi si njihov nateg s spletne strani SDS potem pa primerjaj še zgornji članek.
Upam, da boš priznal, da si padel na njihovem bananinem olupku na rit.
Politična izhodišča, predlog ustavnih sprememb, sistemski cilji in ukrepi ter kratkoročni protikrizni ukrepi
7. Znižanje trošarin
Trošarinska politika sedanje vlade na področju naftnih derivatov državo je ekonomski absurd. Zaradi visokih in nekonkurenčnih cen naftnih derivatov se zmanjšuje povpraševanje in s tem potrošnja ter posledično prihodki državnega proračuna. Predlagamo, takšno trošarinsko politiko, da bodo cene za naftnih derivatov za 5 do 10% nižje od cene v sosednji cenovno najugodnejši državi.
VIR: SDS
Iz zgornjega članka:
Vladno ravnanje v zvezi z določanjem cen goriv je sicer zapisano v koalicijski pogodbi, v kateri se koalicijski partnerji zavezujejo h konkurenčnim cenam goriv, kar bi dosegli z zniževanjem trošarin, piše časnik Finance. Bencin je v primerjavi s cenami v Sloveniji zdaj dražji le še v Italiji, dizelsko gorivo pa je cenejše le še na Hrvaškem.
Ja...opice v SDS se vam smejijo v obraz medtem, ko mirno pozabljate, kako so težili Pahorjevi vladi glede trošarin, katere so sedaj pustili na miru.
''Živim sredi LJ, pa si ne predstavljam kako bi izgledalo, da bi se kar naenkrat odločil, da ne bom več uporabljal avta. Otroke pač ne moreš nosit po rokah do vrtca, na kolo spraviš samo enega, če gremo peš, bo treba uro prej od doma, ker drugače pač ne gre. Nosit zaloge od trgovine do doma tudi ni luštno, sploh ker je že nekaj let logika trgovskih centrov in vedno manj lokalnih malih prodajaln, sneg in dež tudi nista luštna na kolesu.. itd itd..
Kolo je šlo, dokler ni bilo otrok, potem se poveča poraba (trgovine), ter nekako ne gre drugače kot z avtom.
Tako da ideje brez avta pač ne funkcionirajo vedno. Tudi v mali Ljubljani ne.''
zato pa ne bom(o) imel(i) otrok!! zate pa je že prepozno, gotov si ;-)
no čestitke si zaenkrat zaslužijo za ukinitev kulturnega ministrstva oz. združevanja ministrstev, pa upam da za TEŠ 6 ne dajo poroštva, tako kot niso dali denarja za univerzijado (tudi pravilno)
# 20.02.2012 ob 14:33
Upala sem na dober začetek pri tej vladi.
No,mogoče pa so se ustrašili pregovora
dober začetek-slab konec in so raje obrnili
rek v slab začetek-?????konec..
Ti kar opravičuj to tvojo vlado in si zmišljuj nove pregovore, da si razložiš njihovo slabo delo oz. nedelo. Verjetno ne boš videla resnice, niti če te lopne po glavi in to je: NOBEDEN ne more uresničiti njihovih predvolilnih obljub (800 prišparanih mio, nižje trošarine...) enostavno zato, ker so nerealne.
me pa zanima, kateri od novinarjev bo prvi začel bombardirati vladajočo koalicijo, zakaj niso občutno znižali trošarin, glede na to , kako so bili glasni oz. kritični do prejšnje vlade
Kdaj boste dojeli, da gospodje v SDS lažejo, zavajajo, manipulirajo, spletkarijo, itd.?
Samo vprašajte se zdaj, čemu so cel čas za vsak dvig goriv očitali Pahorjevi vladi, da bremeni narod, ker ne spusti trošarine, sedaj pa sami tega ne storijo?
Krasno vlado podpirajo nekateri...voda teče v grlo, oni se ukvarjajo sami s sabo s političnim kadrovanjem, gospodarstvo pa očitno že sveti. Virant pa že deli intervjuje, kjer naznanja, da 800 milijonov ne bo niti v teoriji mogoče prihraniti. Pa samo mesec dni se je obrnil od formiranja koalicije. Čudoviti odrešitelji...
Kolo je šlo, dokler ni bilo otrok, potem se poveča poraba (trgovine), ter nekako ne gre drugače kot z avtom.
Tako da ideje brez avta pač ne funkcionirajo vedno. Tudi v mali Ljubljani ne.
Za boljšo predstavo bi bilo bolje, da bi zraven dodatli, koliko je nafta stala na trgu (€/sodček=?), zraven pa še % trašarine, pa bomo videli kako nas vlečejo za nos.
Takrat, ko je bila nafta najdražja po sodčku na trgu, so bile cene visoke, sedaj ko je nafta na trgu precej cenejša, so cene še višje, torej so se trošarine grozovito zvišale.
To raje pokažite dragi novinarji, potem pa nam podajte še računico, koliko denarja se je v teh letih (po letih) stek(a)lo v državno blagajno.
No,mogoče pa so se ustrašili pregovora
dober začetek-slab konec in so raje obrnili
rek v slab začetek-?????konec...
Jaz sem imel bolj v glavi to, da imajo v Luksemburgu skoraj 70.000$ BDP na prebivalca in tega ne ustvarijo z bencinskim turizmom, ampak s finančnimi posli, saj so finančno središče. Ker imajo iz finančnih poslov gotovo velike proračunske prihodke in iz razlogov, ki jih je navedel K_ris, si lahko privoščijo poceni bencin in povezan turizem.
Koliko se jim bo še takih bumerangov vrnilo...Pljuvali so si v lastno skledo. Zdaj bo pa treba župco jest...
Še bo treba naredit več za teh famoznih 800 mio ... Še mnogo več. DDV recimo dvignit? Dohodnino zvišat? Plače znižat? ... Pa saj ljudje bodo se ja žrtvovali ;) Ni problema, sploh.
Potrebno se bo sprijaznit, da pač vsi lažejo v predvolilnem obdobju in obljubljajo kaj vem kaj vse Čim pridejo na oblast pa se stvari drastično spremenijo in pozabijo na zaveze,ki so jih dali državljanom. Če je bil to prvi test, potem so me sedaj razočarali in ne pričakujem nekih bistvenih sprememb v vodenju gospodarske, socialne in finančne politike, naprem predhodni vladi. Ker je pamet tudi tem izpuhtela iz možgan, bo morda slej kot prej res prišlo do še bolj neljubih scenarijev v državi. Ne bom se čudil , če bo naslednja večja investicija v državi nakup neka vodnih topov za umirjanje razgretih množic in povečanje števila policistov, ki je že tako tretje največje v EU takoj za Španijo in Grčijo in 100% višje kot v Avstriji.
Pri nas je kakšnih 10% črpalk blizu mej, v Luksemburgu so zaradi same velikosti države praktično vse v neposredni bližini meje.
Ko pa govoriš o tranzitnem prometu, pa upoštevaj, da je pri tem bistvena le cena dizelskega goriva. In to je pri nas cenejše kot v Avstriji, Italiji in Madžarski. Tranzitni promet torej že sedaj (in po takšnih cenah) pri nas polni svoje rezervoarje.
Razen nekaj malega ob meji z Italijo pa res nismo primerni za bencinski turizem. A to je nekaj čisto drugega kot tranzit.
Zdrava pamet ti pove, da je to pravi način!
Saj imamo novo vlado vendar. IN TUDI TA NE MISLI NIŽAT TROŠARIN?!?
Koga ste nam izvolili, janševiki?
čudež, čudež se je zgodil - spet bom hodil ;-)
To pa boli, pa ne zaradi navadnih Grkov, ti niso meli ne ne bodo meli veliko od tega, ampak zato, da se poplačajo banke z obrestmi, ki so posojale...
Poleg tega kupujejo nepredstavljivo drage podmornice največjih posojiteljicNemčije (KLIK), tanke in francoske ladje, letala, pa še kaj.
"vir: Novice.Dnevnik.avgust2010
Nenavadno je, da pomoč EU in IMF ni bila pogojena z omejitvami glede nakupov orožja, a očitno imajo tu svoje račune prodajalke
Eden od pomembnih razlogov za veliko krizo grških javnih financ je gotovo tudi oboroževalna tekma s Turčijo. Grčija ima glede na število prebivalcev najštevilčnejšo vojsko v EU. Nobena evropska država tudi ne vlaga toliko v oboroževanje na prebivalca kot prav Grčija. V letih 2005-2009 je bila po podatkih stockholmskega mirovnega inštituta Sipri peti največji kupec konvencionalnega orožja na svetu.
Podjetni so tudi v francoski vojaški industriji, kjer so decembra lani, ko se je grška kriza začela, Atenam ponudili nakup izjemno dragih letal rafale in fregat fremm (frégate multi-mission). Grčija se kljub krizi resno zanima za nakup šestih novih fregat in sredi julija je grška mornarica Franciji predstavila podrobne zahteve glede teh ladij, ki bodo stale 2,5 milijarde evrov. Grčija torej še naprej kupuje orožje, dve najpomembnejši članici EU pa ji ga rade volje prodajata, čeprav jo tuja posojila rešujejo pred bankrotom.
Tudi Američanov, ki v zadnjih letih Atenam prodajajo zlasti letala F16 in helikopterje apače, finančna katastrofa grške države ne moti. Zdaj ji ponujajo 422 rabljenih tankov za 200 milijonov evrov.
Zakaj torej Grčija sredi hude finančne krize potrebuje podmornice in nove dolgove? Odgovor je treba iskali v iracionalni oboroževalni tekmi s Turčijo...
Nenavadno je, da pomoč EU in IMF ni bila pogojena z omejitvami glede nakupov orožja. Gotovo so imele glavno besedo pri sporazumu o pomoči Grčiji prav ZDA, Francija in Nemčija "
Mene pa ne zanimajo. Ker jih jemljem bolj kot sredstvo za ustvarjanje javnega mnenja. Sploh pa, ko je govora o Ninamedii.
In če mi skušajo po treh letih polomijad dopovedati, da je Pahor najboljša izbira...in Virant najslabša po desetih dneh...kako naj jim potem verjamem?
In tudi če je anketa rutinska, lahko tako vprašanje izpustiš.
Razen, če bi rad dokazal, da so ljudje prepričani, da je vlada zanič.
- Davčna olajšava nova podjetja 3 leta
- 5 – 10 % cenejši bencin in derivati kot sosedje
- Brez davka na inovacije
- Zamrzniti ustanavljanje javnih agencij, ukiniti nepotrebne
- Vrhunski šport kot nacionalni simbol: dolgoročnejša socialna
varnost vrhunskih športnikov, podpora ob zaključku športne kariere,
učinkovit sistem dvojne kariere;
- Ukinitev obveznega članstva v vseh zbornicah (brez izjeme), prehod
na zasebno-pravni (prostovoljni) model zbornic
- Ukinejo se na primer AUKN, Agencija za javno
naročanje, Nepremičninski sklad, Agencija za varnost cestnega
prometa, Agencija za knjigo, Urad za podnebne spremembe, …;
Ampak mene pa recimo ta merjenja javnega mnenja zanimajo. Predvsem za to, da se lahko sklicujem na njih ko trdim, da je Virant bil najslabša izbira in Pahor najboljša (gledano na spremembe priljubljenosti decembra in danes).
Sicer pa 100 dni miru ni 100 dni brez političnih prispevkov. In če smo že pri Ninamediji... kolikor vem, pri njih delajo redne meritve... vsak mesec oziroma vsakih nekaj mesecev, tako da ta raziskava ni bila vezana na začetek delovanja vlade, ampak je bila rutinska.
In če ima ta raziskava namen kaj prikazati, je to to, kako ljudje ocenjujejo delovanje politikov po volitvah in pogajanja in usklajevanja pri sestavljanju vlade.
Njegain Njegove tako ali tako vozijo na naše stroške ...
Pa še kaj mora dati v proračun ...
Črpalke 24/7 je kupil Mercator, tako da Tuš ni edini trgovec s svojimi črpalkami.
V članku piše, da imajo cenejši diezel le Hrvati. Kolikor vem, glavnina tranzita gre na relaciji Madžarska-Italija, torej smo z najcenejšim diezlom izmed trojice omenjenih že pri takšni strategiji kot jo šele napoveduješ. Pa ne z današnjim dnem, da se razume. Luksemburg pa ni ravno najboljši primer, ne. Sicer ne poznam njihovega razreza proračunskih prihodkov, ampak nekako dvomim, da so trošarine in povezano med vidnejšimi.:)
@Breathe:
Pardon, sem razumel, da si komentatorje opozarjal. Pri tej odločitvi se jasno kaže, da eno lahko govoriš, ko si v opoziciji in drugo moraš delat, ko si na oblasti. Jaz do vlade nimam nobene zamere glede tega. Mi je povsem jasno, daje to najlogičnejši ukrep, četudi mi osebno ni všeč.
Sem pomirjen, samo žal mi je da je tvoj plus tudi zbrisan.
He he.
Lep dan zame, čeprav me stane dražjega dizla, sem pa vesel, da se vlada zapleta v lastnem
dr..u.
Slovenija je premajhen trg, da bi se komu splačalo tekmovati za cene. V Franciji, npr., imajo najmanjše cene črpalke poleg hipermarketov, ker oni dobijo debelo nazaj na maržah v trgovini. Kolikor vem, je edini, ki ima črpalke pri nas Tuš, on pa daje pri vsakem nakupu na kartico neke popuste tudi za gorivo, torej je cenejši. Čakamo torej še ostale verige. Imaš pa še 24-7, črpalke brez posadke, ki imajo manjšo ceno.
Kaj je zdaj.
Janševo leglo.
Zarečenega kruha se naveč poje??
Ampak da so v prvih stotih dneh mediji nekoliko bolj prizanesljivi.
Sicer so šle pa cene gor. Udri po vladi!!!!
Cene občutno navzgor!!
So pa v zelo problematični situacji in prav zanima me, kako se bodo odločili s tem znižanjem trošarine.
Nehajte s temi 100 dnevi. Pahor jih ni imel, ker se je sredi teh 100 dni izkazalo, da vstopamo v recesijo. Zdaj je pa situacija še kritičnejša kot pred 3 leti.
# 20.02.2012 ob 12:52
ITA pridejo v SLO v trgovino po hrano, ki je bolj poceni kot pri njih (vsaj nekatere stvari).
Če imaš možnost pojdi v Sežano, pa si poglej registrske tablice pred Tušom, Sparom, Mercatorjem in Hoferjem. Tisti, ki gredo v Tuš gredo ponavadi potem še natankat avto.
V deželah z malo daljšo dobo vladavine demokracije imajo namreč neko neumno navado, da dajo vladi prvih sto dni relativno mir.
Pri nas pa Ninamedia po 10 dneh sprašuje ljudi, ki so napumpani s strani medijev, ki jim nekritično prenašajo tečnarjenje kulturnikov, grozijo s kadrovskim tsunamijem ob zamenjavi treh funkcionarjev, kaj mislijo o vladi...
Skozi Gorico se ne vozim, ampak v petek in soboto so bile tako bencinske na fernetičih kot na škofijah zabasane.
Poseben fenomen mi je zagotovo Sežana od Fernetičev do Sežane so štiri črpalke (brez avtoceste) dva OMV-a, Petrol in Tuš in na vseh štirih so za vikend vedno kolone.
V okolici Gorice že dva vikenda nisem videl polne bencinske črpalke...
Res je vendar , če se ne motim imajo v primejnem pasu znižano ceno goriv. Sicer sem pozabil kolko je cena je pa malenkost višja kot pri nas .Italjanom pa se samo zaradi tankanja ne splača več tolko hodit k nam.
Po vsakih volitvah so mediji posebno pozorni, ali nova vlada izpolnjuje svoje predvolilne obljube.
V okolici Gorice že dva vikenda nisem videl polne bencinske črpalke...
Do sedaj so nas samo proti večeru obvestili, da bo cena toliko in toliko višja.
Zdaj pa nas že vnaprej pripravljajo, da bomo lahko vpili na vlado.
Mislil je kolono premikajočih kamionov, ki med tednom osebnemu prometu prepustijo zgolj prehitevalni pas.
Saj pri dizlu delamo točno to.
Italija 1,678
Madžarska 1,489
Avstrija 1,380
Slovenija 1,302
vir: http://www.energy.eu/
Da je glavnina na tovornem prometu, se strinjam. Glede kolon me pa zanima, al to misliš tiste, ki nastanejo v času prepovedi vožnje, ko zaradi pomanjkanja ustreznih površin zaparkirajo vsa počivališča al si mislu sredi dneva? Ker sredi tedna še nisem videl zaparkiranih izvozov na počivališča.
v četrtek zvečer sem se vračal iz trsta in na škofijah je bilo na OMV črpalki cca 50 avtov.
# 20.02.2012 ob 11:06
V tistih Z in S državah je tudi vsaka goljufija pošteno plačana in ljudje sedijo v zaporu, pri nas pa se kradljivci veselo sprehajajo in smejejo!!! Zakaj bi potem jaz moral vse davke plačati, če pa od tega nimam kaj veliko?? Ko bodo pa tudi lopove dali v zapore in jim pobrali celotno premoženje, potem pa ni problema, se bo plačalo vse davke, do takrat pa ne!! Pa da ne začnemo o raznih firmah, kjer imajo lastniki ne vem kake avte, plača je minimalna, dobivajo verjetno še socialno pomoč, vrtec plačujejo najmanj in uživajo z ne vem kakimi hišami in počitnicami.
Kaj želiš povedati s tem? Saj je cel proračun oblikovan na pričakovanih prilivih in odlivih.
To je izpad morebitnega pritoka denarja, in ne izguba.
Torej bo izpad v proračunu znašal približno 3 cente pri vsakem prodanem litru. Na letni ravni to pomeni več kot 60 milijonov evrov razlike.
Glede tvojega vprašanje pa je moj odgovor, da razlike praktično ne bi bilo. Davek od prometa pravnih oseb je namreč že zdaj pri nas eden najnižjih v celi EU.
Jaz pa Italjanov na naših črpalkah že nekaj časa nisem videl. Vsaj ne v velikem številu. Po zvišanju cene goriva v Italiji jih je res bilo veliko, a stvari so se že umirile.
Naj jaz tebi postavim podobno vprašanje.
Za koliko se bodo povečali prihodki od DDV-ja če znižamo korporacijski davek na 10 odstotkov?
Ker brez številk to ni argument.
Za koliko se bo povečala prodaja goriva v Sloveniji, če se trošarine znižajo za 3 cente?
Če ste proti neumnim argumentom, da lahko izgubo trošarin nadomestimo s prodajo senvičev, zakaj ste potem za pametne argumente, da nizki davki prinašajo več denarja?
Pa veš, v katerih državah še posebej razmišljajo na tak način.
Zakaj so blizu vrha lestvice cen goriva Grčija, Italija in Portugalska, čeprav to niso najbolj razvite evropske države? Zakaj ima podobno ceno goriva kot omenjene države tudi Turčija?
Gre za države s slabo davčno disciplino, kjer (za razliko od severa in zahoda) vsak razmišlja predvsem o tem, kako bi lahko "nategnil" državo in ne plačal kakšnega davka. In v takšnih državah je davek pač najlažje pobrati prek trošarin. Tudi pri nas gremo v to smer.
Se strinjam. Namenoma sem bil rezerviran pri cifri. Blumen je sicer mnenja, da jih je 100.000, ampak tudi to v končni fazi pomeni 8% vseh Slovenskih avtov. Potem je tu še ves tovorni promet, tako da cifra pomeni zgolj nekaj odstotno porast.
@cslesce:
Če nekdo racionalno razmišlja, to ne pomeni, da je za podražitev. Naštevamo, moj post si ignoriral, zgolj razloge, zakaj vlada ne bo šla v pretirano znižanje. Vsaj ne takšno, da bi prihodki iz naslova trošarin preveč trpeli. Meni osebno bi pasalo spet pod 1€ prit. To bi pomenilo na letni ravni en dopust v kakšnem Šarm El Šejku.;)
Ne vem, eni ste kar za podražitve, ne razumem vas.
Ne, eni smo zgolj proti neumnim argumentom, da lahko izgubo od nižjih trošarin nadomestimo z večjo prodajo sendvičev.
Montija so postavili bankirji, izračunal je da gorivo po + 1,8 eur/l polni blagajno, pa je Italijanom to všeč ali ne postane ta cena goriva realnost. Sindikati, proti katerim je naš Semolič en nesposoben socialistični fosil, so kljub nekaterim protestom bolj ali manj sprijaznjeni z usodo. Podobno kot ljudje, ki jih trenutno bolj zanima Celentano in Sanremo.
Pri nas na srečo gorivo še ni tako drago, kar je edina tolažba ob dejstvu, da kakšnega občutnega znižanja ne gre pričakovati. K sreči imamo tudi športnike, ki zanjo vsaj za trenutek zasenčit politične zdrahe in ves njhov nesmisel.
Država Slovenija je ena izmed držav z najnižjim standardom v EU, hkrati pa imamo skoraj najdržaji bencin oz. goriva. Ja hvala gospodje, res postajamo druga Švica!
Skoraj najdražji. Seveda. Zasedamo visoko 16. mesto.
Ko govoriš o standardu pa malo poglej po državah, ki so v EU vstopil skupaj z nami in za nami.
Vlada zniža trošarine toliko, da se bencin ne podraži.
To je vse.
Ceneje ga ne bomo videli, niti slučajno.
Da ne bom preveč pametoval. Zanimivo bi bilo od kje potegnit to cifro. Meni se 100.000 zdi ogromno, dovolj za poročanje medijev, poleg tega je to 40% prebivalcev Trsta in Gorice skupaj. Na prvi strani sem dal link do wordovega dokumenta, iz katerega je razvgidno, da bencinska goriva prispevajo cca 350 mio trošarin, plinsko olje (diesel) pa preko 600 mio. Tu se strinjam, tovorni promet ima verjetno levji delež pri tem.
10.000 ni nič. V Sloveniji imamo namreč prek 1.000.000 registriranih osebnih vozil, ter več kot 1,3 milijona vseh registriranih motronih vozil. Če dodatno pri nas svoj rezervoar napolni še 10.000 italijanskih vozil, je to zgolj slab odstotek.
Od enega sendviča dobi država kakšnih 10 centov, od kave pa 20. Resno misliš, da lahko s tem nadomestiš izpad zaradi nižjih trošarin?
V vsem se strinjam, razen v številki Italijanov, sam menim da je teh zagotovo 100.000.
Ampak kot vsi ugotavljamo Italijanu se splača zaradi tega ker je 25% razlika že velika, Na ostalih treh mejah, pa so razlike v cenah absolutno premajhne + če gledamo samo demografsko v neposredni bližini meje ITA/SLO (manj kot 20 km živi blizu 500.000 prebivalcev) medtem ko je Madžarov in Avstrijcev veliko manj.
Seveda pa mislim da bi bili glavni potrošniki niso osebna vozila ampak tovornjaki. In prevozniki, zagotovo dobro vedo, kje na relaciji je najceneje ( njim pa tudi 5 centov pomeni občuten prihranek)
lp
Verjamem, da se posamezne črpalke zatrpajo. Jaz sem želel pokazat, da je to smiselno zgolj za ozek pas ob meji. Če si 30 km stran od slovenske črpalke, se že ne splača več, še posebej, če upoštevaš tudi zapravljen čas, kar si omenil. Gotovo pa ne gre za množičnost, da bi govorili o 10.000ih Italijanih, kar je glede na njihovo skupno število (60 mio) kaplja v morje. In če te množičnosti ni na meji z Italijo, kjer so razlike res ogromne (40c je cca 25% ceneje), tega gotovo ni za pričakovat na ostalih mejah, kjer smo precej izenačeni. Nikakor pa to ne velja za teoretičen primer, ki je bil dan, da bi mi imeli za nekaj c nižje cene. Ni računice.
Strošek bencina je le dobra polovica stroškov, ki jih imaš z vožnjo. Drug del se skriva v servisih in izgubi vrednosti.
Iz lastnih izkušenj ti povem (uraden statistike nimam), da so naše obmejne bencinske črpalke polne italijanov - vedno kadar se vozim iz slovenije v Italjio je na črpalkah na meji kolona italijanskih vozil, na majhni črpalki v Brdih v Vipolžah so celo naredili dodatni pas za na črpalko, ker so predtem italijani znali zablokirati cesto.
Jaz mislim, da se takanje v Sloveniji splača samo prebivalcem Furlanije, vendar ko ob vikendu to združijo še s kosilom ali večerjo oziroma obiskom Casino-ja se ta radij še poveča.
Zagotovo pa ljudje pozabljajo računati strošek kilometrine, kot tudi strošek časa. ( Pa to ne samo pri bencinu ampak tudi ko hodijo po nakupe v tujino)
Kako to mislite?Rajko Janša in podobni"tiči" so
torej lani ukradli sedemstopetdesetmilionov €?
Potem pa,če imate dokaze-se ve,kaj storiti.
Zakaj jih ne prijavite?Sploh,če ste to vedeli
že prej?Pa tudi sedaj-nikoli ni prepozno-naj
se zve,kdo je prenakazoval denar v davčne
oaze! Sicer pa tudi jaz rada pešačim,a sem
večkrat na teden primorana voziti se z avtom.
Tukaj so še nedeljski izleti na kosila, saj je hrana v restavracijah pri nas tudi občutno cenejša. In rešijo dve muhi na en mah: poceni kosilo in tankanje!
lp
Nizozemska 1,756 EUR (+0,011)
Danska 1,747 EUR (+0,013)
Italija 1,740 EUR (+0,008)
Grčija 1,722 EUR (+0,008)
Švedska 1,682 EUR (+0,028)
Portugalska 1,670 EUR (+0,023)
Belgija 1,663 EUR (-0,004)
V. Britanija 1,660 EUR (+0,014)
Finska 1,627 EUR (+0,019)
Nemčija 1,587 EUR (+0,003)
Francija 1,578 EUR (-0,043)
Irska 1,577 EUR (+0,019)
Slovaška 1,491 EUR (+0,001)
Češka 1,440 EUR (-0,016)
Madžarska 1,431 EUR (-0,010)
Slovenija 1,412 EUR (?)
Malta 1,410 EUR (0,000)
Španija 1,393 EUR (+0,020)
Luksemburg 1,376 EUR (+0,019)
Avstrija 1,370 EUR (-0,001)
Latvija 1,369 EUR (+0,018)
Estonija 1,360 EUR (0,000)
Litva 1,356 EUR (+0,004)
Poljska 1,328 EUR (-0,001)
Bolgarija 1,289 EUR (+0,005)
Romunija 1,281 EUR (-0,005)
Ciper 1,276 EUR (0,000)
ko gledam ljubljanske ceste cez dan...po eden sedi v avtu..ma kaj avtu..to so ze pravi tanki...in ko to vidim si zelim da bi bil bencin 10e na liter
Saj logično to je. Ampak zakaj potem Italijani, ki imajo za cca 40 centov dražja goriva kot mi, množično ne tankajo pri nas? Če tankajo, prosim za kakšen link, ki to dokazuje. Nihče od vas, ki zagovarjate to logiko, ne upošteva realnega stroška avta, ki je po moje glavni razlog, da to čezmejno tankanje ne obstaja v takšni obliki kot ga mnogi zagovarjate. Strošek namreč ni zgolj bencin. Za potne stroške se izplačuje nadomestilo 39€ / km, kar je dražje kot pri večini avtov, je pa dobro izhodišče. Vzamimo 30€ / km. Če nardiš 50 km v obe smeri, da tankaš za 40c ceneje, si za pot realno zapravil 20€, medtem ko si pri 60l prihranih 24€.
Od tega so pol "prispevali" Rajko Janša in podobni "tiči",ki so
naklonjeni današni oblasti !
Zaradi mene se tršnina lahko dvigne,ker zelo redko uprabljam
avto,saj po Ljublani večino pešačim,ali pa kolesarim,pa tudi
"trole" so na voljo,vsaj po Ljublani !
Recimo od doma do Stožic me pripelje mestni avtobus,pri tem
naredim samo par korakov !,da bi po Ljublani uporabljal svoj
lastni avto ?
Pa,lepo vas prosim,Ljublana je majhno mesto,ki ga zlahka
prekolesariš,ali pa prepsačiš !
da je samo lani "šlo" v davčne oaze za enomilijardo
in petstotomilionov evrov slovenskega denarja...
Kje bi privarčevali,sprašujete?Tukaj. Minister
dr.Gorenak, bo imel zelo veliko dela...
Imamo pa še razne "pijavke"-društva,za katera
ne bi nikoli verjeli,koliko denarja poberejo.....
in ob tem privarčevali 800 milijonov € ?,misija nemogoče,od
kot potemmdobiti denar ?
pa da jih sedaj vidimo, kako jih bodo znižali.
Pričakujem, da bo bencin največ 1,2 EUR
Zato pa je tako pomembno za Slovenijo,da bo
ta vlada drugačna,sicer ne bomo preživeli
NE janšizmu!
znižajte trošarine.S tem boste pokazali,da ste
mislili resno,saj boste ponovno pritegnili tujce,
da bodo v vrstah čakali na cenejši bencin.Pa
tudi nam boste vlili novo upanje,saj ne boste
pojedli predvolilnih obljub