Gospodarstvo

Poudarki

  • Janežič: Pristojni naj ukrepajo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,5 od 14 glasov Ocenite to novico!
Simon Tot
V HSE-ju in Tešu bodo vmesne ugotovitve protikorupcijske komisije o Tešu 6 - ta jih je javnosti posredovala danes - temeljito preučili. Foto: BoBo
Termoelektrarna Šoštanj
"Da bi lahko sprejeli kredibilno in netvegano odločitev o možnosti podelitve državnega poroštva za Teš 6, se mora postopek sprejemanja zakona takoj ustaviti," pravijo v skupini Ustavimo Teš 6. Foto: BoBo
VIDEO
Znane ugotovitve protikor...

Dodaj v

Vodstvo Teša vztraja: Šesti blok je ekonomsko in ekološko utemeljen

Nevladne organizacije zahtevajo moratorij za gradnjo
21. februar 2012 ob 16:20
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Direktor Teša Tot pravi, da pretekle nepravilnosti ne smejo vplivati na izvedbo projekta gradnje šestega bloka. Mnenje protikorupcijske komisije pa potrjuje njihove pretekle ukrepe.

"Ugotovitve Komisije za preprečevanje korupcije potrjujejo pravilnost našega ukrepanja v zadnjih dveh letih. V tem času smo namreč temeljito preverjali pogodbene odnose z dobavitelji v Tešu, pred več kot letom dni je bila na novo postavljena projektna organiziranost," zatrjujejo v Termoelektrarni Šoštanj in Holdingu Slovenskih elektrarn.

Janežič: Pristojni naj ukrepajo
Po mnenju generalnega direktorja HSE-ja Matjaža Janežiča je naloga pristojnih institucij, da glede na že vložene ovadbe in tudi ugotovitve komisije ter ugotovitve revizijskega poročila ustrezno ukrepajo. "Teš kot investitor v šesti blok in HSE kot lastnik Teša pa sta takoj po zamenjavi vodstev obeh družb leta 2010 za vsa ugotovljena odstopanja sprejela tudi ukrepe v okviru svojih pristojnosti, da v prihodnje do nepravilnosti ne bi prihajalo več ter aktivno pristopila k izvajanju projekta v začrtanih finančnih in časovnih okvirih," je še dodal.

Prvi mož Teša Simon Tot pa je poudaril, da te nepravilnosti ne smejo vplivati na nadaljevanje projekta, saj je po njegovih besedah šesti blok "energetsko, ekonomsko in ekološko utemeljen projekt, ki ga Slovenija potrebuje z vidika varne in zanesljive oskrbe z električno energijo".

Za odziv na poročilo protikorupcijske komisije smo prosili tudi Agencijo za upravljanje kapitalskih naložb in Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, a se bosta tako AUKN kot minister Zvonko Černač odzvala v prihodnjih dneh.

Moratorij za nadaljevanje gradnje?
Na ugotovitve protikorupcijske komisije so se odzvali tudi v skupini več kot 20 nevladnih organizacij, gibanj in neparlamentarnih strank, ki so se povezali v koalicijo Ustavimo Teš 6. Kot so poudarili, bi bilo, glede na težo obtožb in jasno dokazano netransparentnost ter sume koruptivnih dejanj, v tem trenutku nesprejemljivo, da vlada in parlament odobrita poroštvo za novo posojilo.

Vlado pozivajo, naj nemudoma sprejme moratorij za nadaljevanje gradnje, ki ga lahko odpravi šele takrat, ko bodo razjasnjene vse okoliščine, podane obrazložitve ter ugotovljena odgovornost vseh vpletenih v projekt.

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
80ris
# 23.02.2012 ob 10:52
Ob rob projektu blok 6; že večkrat sem javno vprašal, doslej brez odziva, kaj menijo državne institucije o izjavi nekdanjega direktorja Termoelektrarne Šoštanj gospoda dr. Rotnika, ko je ob njegovi odstavitvi v TV kamero povedal: provizijo so dobili tisti, ki so me odstavili.

spet en Rotnikov pajdaš ki ga zagovarja.....lopov je lopov pa pika
Vojko Kogej
# 23.02.2012 ob 01:26
Delo, 16.02.2012 00:00:00
Pisma bralcev in odmevi
TEŠ 6 in medias res

Živimo v kriznem času. Prisiljeni smo varčevati na vseh ravneh. Bijemo bitko za preživetje.

Letos mora naša država privarčevati 800 milijonov evrov!

Zato mora država kot lastnica Termoelektrarne Šoštanj:

1. Ustaviti gradnjo bloka 6 zmogljivosti 600 MW za nedokončno ceno 1,3 milijarde evrov in zavrniti izdajo državnega poroštva za pridobitev 440 milijonov evrov vrednega posojila pri EIB.

2. Začeti z nadomestno rešitvijo, to je posodobitev obstoječih blokov 4 in 5 in posodobitev zaključiti v dveh letih za ceno 130 milijonov evrov, kot stanejo tovrstne posodobitve v EU.

Zakaj?

Z ekološko posodobitvijo bo doseženo zmanjšanje količine plinov NOx, z energetsko posodobitvijo pa bo dosežena dodatna moč 52 MW, torej bo nova skupna moč 672 MW, tako da bosta posodobljena bloka 4 in 5 proizvajala do leta 2023 oziroma največ do leta 2028, in to:

1. več električne energije kot blok 6;

2. z minimalnim vložkom primerjano z investicijo v blok 6;

3. posledično tudi cenejšo električno energijo,

pri tem pa gospodarsko-socialni vidik rudarjenja in proizvodnje električne energije v Šaleški dolini ne bo okrnjen. Nasprotno.

Kaj pa stroški ustavitve začete in izsiljene sporne gradnje bloka 6?

Pravilno se je vprašati ne o strošku ustavitve, pač pa o prihranku, ki ga ta prinaša!

Odgovor: Zaustavitev projekta in posodobitev bloka 4 in 5 prinašata milijardne prihranke in ne izgubo!

V 15 letih prihranek cca 2,7 milijarde evrov!

Navedeno je najkrajši povzetek dveh zapisov Zadnja parlamentarna bitka za TEŠ6 in 21 razlogov proti poroštvom za TEŠ6 avtorja gospoda Vilija Kovačiča, . dipl. oec., okoljskega in energetskega aktivista, vodje civilne iniciative DavkoPlacevalciSeNeDamo, na spletni strani te civilne iniciative in odposlanih v razmislek in opomin vsem poslankam in poslancem, predstavnikom ljudstva.

Že predolgo trajajoča polemika presega vse meje političnega in gospodarskega dobrega okusa, izkazuje izsiljevanje in sprenevedanja, pod vprašaj postavlja etiko in moralo akterjev, pa tudi zaupanje v sposobnost slovenske politične, medijske, akademske in strokovne sfere.

Zato je Vlada Republike Slovenije dolžna, v sodelovanju z Državnim zborom, z vso odgovornostjo in skladno s prisego čim prej razrešiti nasprotnost stališč energetskih institucij v lasti države (Holding slovenske elektrarne, Termoelektrarna Šoštanj, Premogovnik Velenje), ki zagovarjajo sporno gradnjo Bloka 6 in civilne iniciative DavkoPlacevalciSeNeDamo in drugih, ki temu nasprotujejo in zagovarjajo posodobitev obstoječih blokov 4 in 5 v Termoelektrarni Šoštanj 6, in da tovrstno maltretiranje ljudstva čim prej odpravi.

Državljani podpirajo razsvetljenstvo (po SSKJ pomeni gibanje v 18. stoletju, ki si prizadeva za človekov in družbeni napredek na temelju človekovih naravnih pravic in razuma), nasprotujejo pa poskusom prevare in/ali idiotizacije državljank in državljanov.

Ob rob projektu blok 6; že večkrat sem javno vprašal, doslej brez odziva, kaj menijo državne institucije o izjavi nekdanjega direktorja Termoelektrarne Šoštanj gospoda dr. Rotnika, ko je ob njegovi odstavitvi v TV kamero povedal: provizijo so dobili tisti, ki so me odstavili.

Peter H. Hreščak

Zbiljska cesta 23/C, Medvode
Vojko Kogej
# 23.02.2012 ob 01:25
Dokonča? Da izgubimo še več? Projekt je šele na začetku. Hladilni stolp je le za videz in občutek neustavljivosti, stane pa največ nekaj deset mio.
Vojko Kogej
# 23.02.2012 ob 01:11
Na blogu sem objavil nove podatke strokovnjaka za TEŠ 6, ki potrjujejo moje trditve. Zavzemam se za posodobitev blokov 4 in 5, ki bi stala največ 130 mio EUR! Tako bi imeli skoraj za polovico cenejšo elektriko pa še več bi je bilo kot iz TEŠ 6 in izpustov bi bilo dolgoročno manj!
nesesekirat
# 22.02.2012 ob 11:43
"Rom-pom-pom" okrog TEŠ 6 je vzpodbudil Golobič, a ta "deklalirani" (javno razglašeni) lažnivec le išče svoje interese. Zakaj pa potem danes, ko je Golobič politična (zaenkrat?) zgodovina, ponovno ti dvomi okrog TEŠ 6. Ali je to morebiti nagrada Janševe oblasti gospodu Musomelliju za "nesebično" pomoč pri rušenju Jankovića in obenem odpiranje poti Westinghausu kot glavnemu dobavitelju opreme pri pričetku propagande za izgradnjo NEK Krško 2.
Pri teh naših političnih preračunljivcih nikoli ne veš, zakaj se pravzaprav dejansko gre. Razen za njihove riti, seveda.
kajtimara
# 22.02.2012 ob 10:30
Saj ne more biti nič drugače, pogljete si začetek (uvodnik) na Svetu na Kanalu A:
Trebušak: Janša, Pahor, Vizjak, Bajuk, Križanič, Lahovnik in Radič. To so imena, ki jih protikorupcijska komisija obtožuje, da od leta 2007 pri največjem projektu v državi vrednem 1,3 milijarde evrov niso storili popolnoma nič, da bi bila izgradnja TEŠ 6 transparentna.

In zakaj bi bilo kaj bolje sedaj?
valcek2010
# 22.02.2012 ob 08:16
laži laži laži me ti to delaš najboljše
in ti vedno uspe
amigo
# 22.02.2012 ob 07:01
Gospod Vojko Kogej gotovo imate kakšne ustrezne šole in se na termoelektrarne razumete vsaj toliko kot jaz na genetski inženiring. Imate za vaše sklepe kakšne argumente ali pa ste jih potegnili kar iz lufta?
vidim
# 22.02.2012 ob 06:10
Pri metanju polen pod noge TEŠ6 gre izključno za vojno jedrskega lobija proti TEŠ6, ker je očitno da je dovolj samo TEŠ6. Osebno vidim TEŠ6 kot veliko boljšo možnost. Čas bo pokazal, da je tako.
Vojko Kogej
# 22.02.2012 ob 01:03
Namesto TEŠ 6 posodobiti bloka 4 in 5 in bo elektrika pol cenejša! Za kredit za TEŠ 6 naj zastavijo kar TEŠ 6, če je res tako dober projekt! Pa da vidimo kaj bodo rekli bankirji :-) Ne pa zastavljati bloka 4 in 5 ali pa Dravske elektrarne!

Da je TEŠ 6 KATASTROFA, največji nateg Slovencev po 2WW, preberi tu: http://www.rtvslo.si/blog/vojko-kogej/nacionalna-katastrofa-tes-6/68866
furbo
# 21.02.2012 ob 22:56
To je kot da Ivana vprašaš, če je mel prste vmes pri Patriji..
sanja25
# 21.02.2012 ob 22:41
amigo
ja zapravili so že pol milijarde, korupcije je, da smrdi do neba, ampak projekt naj še kar teče ker zdaj smo že predaleč? Se grem staviti, da če se bo vse skupaj nadaljevalo, da bo projekt pristal na koncu na milijardi pa pol evrov min. S provizijami pa si lahko naši koruptivneži kupijo odvetnike, sodnike in ostale koritarje in se nam spet režali v obraz. Poleg tega bomo končali z projektom, ki zastruplja okolje, plačevali bomo za izpust co2 in uvažali bomo indonezijski premog kot še dodaten strošek. Ja če bi seveda kdo mene vprašal, raje moratorij na projekt in naj smrduhi, ki so se tukaj omastili odgovarjajo.
amigo
# 21.02.2012 ob 21:57
Vlado pozivajo, naj nemudoma sprejme moratorij za nadaljevanje gradnje, ki ga lahko odpravi šele takrat, ko bodo razjasnjene vse okoliščine, podane obrazložitve ter ugotovljena odgovornost vseh vpletenih v projekt

Normalnemu človeku se mora zmešati. Zdaj naj kar zaustavimo gradnjo in vržemo še eno milijardo v veter.
buick
# 21.02.2012 ob 21:52
Vsi, ki ste tukaj zelo pametni..blok 6 še kako rabimo!!! Vašo zeleno energijo si zataknite nekam, ker smo pač v Sloveniji zelo sposobni, ko se je treba za nekaj dogovorit in nekaj realizirat...to bi in bo trajalo še 100 let...da pridemo do realiziranih dovolj veliko zelenih projektov, ki bi lahko "nadomestili" Blok 6..Dalje CO2 kuponi..to je velik nateg, da so in še lahko nekateri služijo, cena kuponov pada, v ZDA borze CO2 sploh ni več in je propadla, tako bo kmalu tudi v Evropi..Globalnega segrevanja ne povzroča človek, je le normalen naravni proces..
Pa še tole..ve kdo od vas kaj je to sekundarna regulacija ter kako in kdo jo lahko uravnava???Najbrž bi šlo z vetrnimi elektrarnami ha ha..
nerdečnečrn
# 21.02.2012 ob 20:50
In potem svizec zavije.....
Cliffhanger
# 21.02.2012 ob 20:26
Vlada JJ naj takoj prekine denarni tok iz proračuna za ta rdečkasti projekt. Termoelektrarne gradijo le še na Kitajskem, ne pa v EU. Če je pa projekt tako ekološko in ekonomsko upravičen se bodo pa investitorji itak tepli za vložek.

Pa dobro domobran, je tebi sploh jasno, da je gradbeno dovoljenje za Teš6 izdalo ministrstvo kateremu na katerem je takrat uradoval ANdrej Vizijak?? *ebeš rdečkarje...
pingo69
# 21.02.2012 ob 20:24
cslesce, ja prau si rekel ogromno bo šlo v privatne žepe, saj so to že Zaresovci opozarjali na šaleški loby pa so se jim norca delal z ornžnim cunamijem. Zdaj pa nič od tega. Meho ne bodi nervozen saj bo šlo skoz a, ne.
JPKJ
# 21.02.2012 ob 20:18
Ekonomsko in ekološko že ne pa cenovno, saj se debeli pujski kar valijo od korita
Nikolovski Darko
# 21.02.2012 ob 19:52
"Vodstvo Teša vztraja: Šesti blok je ekonomsko in ekološko utemeljen"

...in potem svizec zavije čokolado.
Alex8
# 21.02.2012 ob 19:51
Živela industrijska revolucija!!!... Ups!!! A nismo 1915???
miroslav
# 21.02.2012 ob 19:50
ne, zanj so krivi samo eni...vedno...
boomslang
# 21.02.2012 ob 19:21
Seveda se strinjam miroslav, da je nadvladen.... Se pa bojim, da domobran ne deli najinega mnenja...
cslesce
# 21.02.2012 ob 19:18
Kok mio € si bodo pokradli?
miroslav
# 21.02.2012 ob 19:17
@boomslang

teš je nadvladen-pr 1300 miljonih so provizije dovolj velike da je za opozicijo in pozicijo dovolj...
boomslang
# 21.02.2012 ob 19:12
Samo eno majčkeno vprašanje.... V času katere vlade se je začel projekt TEŠ 6....??? Upam, da ima vsaj modrec domobran, kakšen prikladen odgovor na zalogi...
miroslav
# 21.02.2012 ob 19:09
tole je slišat podobno kot bi pred 100 leti nekdo trdil da je nakup novih parnih lokomotiv ekonomsko in ekološko utemeljen...
domobrán
# 21.02.2012 ob 18:57
Vlada JJ naj takoj prekine denarni tok iz proračuna za ta rdečkasti projekt. Termoelektrarne gradijo le še na Kitajskem, ne pa v EU. Če je pa projekt tako ekološko in ekonomsko upravičen se bodo pa investitorji itak tepli za vložek.
sanja25
# 21.02.2012 ob 18:55
Revolucija! Dol z gnilo elito!:)
ntbul
# 21.02.2012 ob 18:30
če so bili zaslužki nekaterih že pri računalniški opremi več kot 100%, se lahko samo vprašamo kako je na drugih področjih
ntbul
# 21.02.2012 ob 18:29
proti državnim poroštvom je potrebno iti tudi na referendum
KLIPAN
# 21.02.2012 ob 18:28
Če bi vedel, da bo Slovenija po 20 letih postala tak drek ne bi nikoli glasoval za osamosvojitev.
ntbul
# 21.02.2012 ob 18:28
z vsako menjavo oblasti oz. vodstva v TEŠ 6 se je projekt podražal
če se sedaj govori o 1.300 mio EUR, se res bojim koliko to dejansko na koncu stalo
ntbul
# 21.02.2012 ob 18:26
"Vodstvo Teša vztraja: Šesti blok je ekonomsko in ekološko utemeljen"

če je to res, potem ne bi smelo biti težav s pridobivanjem zasebnih sredstev
Kejkoo
# 21.02.2012 ob 18:24
Itak, da ni.

Koga tip prepričuje?
Konec despotizmu
# 21.02.2012 ob 18:18
Kekec05, boomslang, v resnici se nič ne konča, samo na novo se začne...ja, vse te floskule gredo že meni pošteno na živce. Ko se odločita za cesto, se vama z veseljem pridružim...
Epafrodit
# 21.02.2012 ob 18:09
Teš 6 je vitalni interes Slovencev. No ne ravno vseh, enih par je pa že zraven. Za svoje zasluge si vendar zaslužijo kakšno drobtinico od indonezijskega premoga, ki ga bomo morali na veliko uvažati. Ej to ti bo kšeft. No, seveda ne za vse. Teš, kot državno podjetje pa je že zdaj vzor vsem nam zgubam kako je treba živeti. Povprečna plača je tam 3.000 evrov, med tem, ko na primer oni šalabajzerji v Krki dosežejo komaj 2.400. Evo. Kdo pa nam je kriv, če se ne znamo iti?
total
# 21.02.2012 ob 18:02
Glasujte za TEŠ6 Areno, prostor miru kruha in iger, kjer delimo in vladamo za vašo varnost!s
lp
boomslang
# 21.02.2012 ob 17:57
Hja, LosAlamos.... Saj dela imamo vsi dovolj, samo s službami gre bolj na tesno...
LosAlamos
# 21.02.2012 ob 17:52
Če bi vsi v sloveniji delali tolk ko vi tule gor kvasite neumnosti, bi imeli vsi delo!
Kekec035
# 21.02.2012 ob 17:51
ja, okip ... drži, samo kaj narediti?
okip48
# 21.02.2012 ob 17:50
Kekec035: Zakaj pri tako gigantskih projektih ne nastavi računsko sodišče enega ali dveh zaposlenih katerih naloga bi bila vsako investicijo pred realizacijo preveriti po najpreprostejši kmečki logiki.

Zato, ker bi si potem žepe basala tudi ta dva predstavnika računskega sodišča. Slovenci krademo državo kot srake. Pošteni smo le tisti, ki pač nimamo priložnosti za krajo.
mucek113
# 21.02.2012 ob 17:47
"vodstvo teše vztraja..."

Seveda vztraja, pri nas se samo vztraja pri svojem in ko ponoviš laž zadostikrat je to pri nas že resnica in postane vrlina.

Je kdo že kdaj priznal svojo napako? NE.
ciracara
# 21.02.2012 ob 17:46
Zanimivo, kako se vedno dogajajo pričakovani zapleti in kako so že več kot 20-30 let po TVjih eni in isti obrzi tako v parlamentu kot v podjetjih, če pa ne to, pa njihovi nastavljeni. Zmeraj manj mislim, da imamo kanček demokracije..
krjavelj
# 21.02.2012 ob 17:46
@Kekec035

# 21.02.2012 ob 17:36
Prijavi neprimerno vsebino je , krvavelj .. samo zakaj midva ne greva na cesto??


A si nor, pomandrali naju bodo s Patrijami. Golobič je bil celo v vladi in ko so velenjski "vitezi obložene mize" opazili, da je sprevidel njihove bravure so ga onemogočili. O Jožetu zagožnu, ki ima trajni mandat za posedovanje ključev državne blagajne se pa nihče ne pogovarja.
tupamaross
# 21.02.2012 ob 17:45
Upam, da bo sedanja vlada v tej krizi le zmogla moči in denarja,
da se bo ta projekt nadaljeval in dokončal v čim krajšem roku.
mucek113
# 21.02.2012 ob 17:44
"šesti blok je ekološko in ekonomsko utemeljen"

Pa kaj to nas zajebavajo?!?!
Ni za štipendije dijakom, ni za ogrevanje šol za otroke, a za lopove da pokradejo se vedno najde par 100mijonov, da se bašejo z njimi. Projekt se ti poveča za 3krat in ti govoriš o ekonomski utemeljenosti. Sramota!

Gnusijo se mi vsi ki kradejo državni denar, večina Slovencev pa umira na obroke! Banda pokvarjena. Odgovarjal ne bo nihče kot vedno!

Ma ja sej ne vem kaj niti berem te novice...spremenit ne morem nič samo živciram se lahko.
In ne vem kaj se sploh čudim državi, kjer recimo neka Hilda še mrtvim ljudem krade in danes lepo uživa v izobilju v svoji vili in noben ji ne more nič.

Žalostna je naša Slovenija...no za nas male ljudi, za barabe je indija koromandija.
LosAlamos
# 21.02.2012 ob 17:40
Gor z NEK2, TEŠ6, HE na Savi, Volovjo Reber, Lafarge, 3. razvojno os, fasado na vsako bajto,.... ČIMPREJ!
Kekec035
# 21.02.2012 ob 17:36
je , krvavelj .. samo zakaj midva ne greva na cesto??
Kekec035
# 21.02.2012 ob 17:35
Ja, samo zgodovina nam govori tudi, da se vse enkrat konča ... grdo. Ne moreš naroda forjtrat v nedogled ... enkrat še se zadnjemu tepcu zmrači pred očmi in potem je konec ...
krjavelj
# 21.02.2012 ob 17:35
A ni to Intgeligenčni absurd, da nekdo, ki ukrade hrano gre v zapor, drugi, ki sodeluje v "kraji stoletja" pa se z manipulativnimi izjavami norčuje iz državljanov.
boomslang
# 21.02.2012 ob 17:33
Hja, tako, je to Kekec.... Kdor se iz zgodovine nič ne nauči, je obsojen, da jo ponavlja....In ljudje to počnemo konstantno...
Kekec035
# 21.02.2012 ob 17:31
boomslang. ..

ja, gre naprej, dokler še imajo slovenceljni za pir pa klobaso - isto velja za tujino, zato se pa elite trudijo z tiskanjem denarja vzdrževati relativno blagostanje. Ko bodo pa ljudje enkrat lačni pol bodo pa letele glave - dobesedno. Samo tega me je strah ... zgodilo se pa bo, Samo vprašanje časa
kučkučki
# 21.02.2012 ob 17:30
samo v sloveniji je možno da pri tako veliki investiciji ki je že na pol zgrajena se še zdaj ne ve ali se splača ali ne.
KLIPAN
# 21.02.2012 ob 17:29
Slovenci smo žrtve energetskih lobijev!!
Plačevali bomo za to elektrarno desetletja pa še zrak nam bodo svinjali.
DOL Z TEŠ 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kekec035
# 21.02.2012 ob 17:28
Zakaj pri tako gigantskih projektih ne nastavi računsko sodišče enega ali dveh zaposlenih katerih naloga bi bila vsako investicijo pred realizacijo preveriti po najpreprostejši kmečki logiki. Če mi pride uprava s predračunom za ne vem, neko opremo, ki jo je treba plačati, zavrtim telefon, odprem internet, investiram 30 minut in dobim približno ceno artikla. Če je cena, ki sem jo prejel tu nekje +/-, podpišem, če ni ... mrš nazaj, vohat, kje se dobi ceneje ...

Ja, če bi mislili resno bi to že ldaj naredili, samo se mi zdi da bi se ta kontrolor hitro spridil ...
boomslang
# 21.02.2012 ob 17:24
Psi lajajo... Karavana, gre dalje.... Kot vedno v Sloveniji.... p.s. Svoje levo desne nebuloze, pa lahko imate se naprej za ventile, pri spuscanju pritiska...
ssn
# 21.02.2012 ob 17:22
V Sloveniji energetski lobiji namenoma z nemogočimi pogoji za male sončne elektrarne (fotovoltaika) zavirajo zeleno energijo. V Sloveniji zahtevajo, zato da nekdo odda par 100 € elektrike iz fotovoltaike na leto, kar podjetje. Kdo pa se bo zafrkaval z vso to birokracijo, ki jo zahteva delovanjne podjetja?

Zakaj ne bi do nekega skupnega zneska npr. 2.000 € na leto DDV za občane, ki imajo fotovoltaiko in višek elektrike oddajajo velikim elektro podjetjem to počela kar ta podjetja. Pod takimi pogoji bi v Sloveniji rasle lektrarne po strehah kot gobe po dežju.
krjavelj
# 21.02.2012 ob 17:16
Bog živi "poštene" nepravilnosti. Baje so jih povzročili neulovljivi "perkmandeljci"
ssn
# 21.02.2012 ob 17:15
TEŠ 6. blok je ena izmed največjih kraj v zgodovini Slovenije!
Delamo mnogo predrago, nerentabilno elektrarno samo zato da bodo nekateri, ki mutijo pri tem poslu razliko v napinjeni ceni pokradli. Trenutno TEŠ 6. bloka sploh ne potrebujemo. TEŠ ima za zagotovotev stabilnega slovenskega elektroenergetskega sistema dovolj 2 bloka, čele ko bo čas za zaprtje 4. bloka bi morali isti v izgradnjo 6. bloka a za veliko manj denarja.
arto77
# 21.02.2012 ob 17:14
kar ustavel bi?
to bi bil bombastičen spomenik slovenskemu gospodarstvu...
LosAlamos
# 21.02.2012 ob 17:14
ker ne razumeš kar smo ti že 100 x povedali....
JohnMichxx
# 21.02.2012 ob 17:14
Kje so sedaj uni fanatiki s CO2 davkom?
A to ko bo Slovenija plačevala kot nora ta blesav davek je pa zdaj kar naenkrat kul?
Da ne govoim o onesnaževanju (pa ne s Co2..)..
Jethros
# 21.02.2012 ob 17:13
xavi:
Ker so odpravili le prašiče in spucali korito...zdaj, ko je korito spucano, pa se novi prašiči lahko bašejo dalje. Barvne razlike med levimi in desnimi pri interesih pa ni, vsi so rozani...prašiči namreč.
LP
xavi
# 21.02.2012 ob 17:11
Če je Toš tako dobro in pravočasno uktepal, zakaj se pa ni potem vrednost projekta znižala za par 100 mio€, ne pa da je to še zmeraj najdražja termoelektrarna na svetu?
Kazalo