Slovenija

Poudarki

  • "Policista rabimo v akciji, ne za pisalno mizo"
  • Direktorat za tožilstvo za zdaj na papirju
  • "Imam eno samo izbiro - to so plače"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,8 od 85 glasov Ocenite to novico!
Vinko Gorenak
Ob nekaterih napovedanih spremembah pričakuje Gorenak veliko razumevanje na lokalni ravni in upiranje na ravni države. Foto: BoBo
Policistka pred stavbo ministrstva za notranje zadeve
Gorenak meni, da se je treba usmeriti v operativno delo policije. Foto: BoBo
MNZ, nova stavba, litostrojska
Minister predvideva, da bo do 10. marca narejen vladni načrt za selitev in da Nacionalni preiskovalni urad zagotovo ne bo ostal v zdajšnji stavbi. Ali se bo ministrdtvo selilo na Litostrojsko še ni znano, je pa po besedah ministra stavba narejena za potrebe policije. Foto: BoBo
VIDEO
Policisti iz pisarn na teren?
VIDEO
Rezi v policiji in notran...

Dodaj v

Gorenak: Odpuščanja so realnost in nujnost

"Policiste dušijo bagatelna kazniva dejanja"
22. februar 2012 ob 12:37
Ljubljana - MMC RTV SLO

Na ministrstvu za notranje zadeve manjka 10 milijonov evrov za plače, krepko je treba zmanjšati delovna mesta na državni ravni, je zatrdil minister Vinko Gorenak.

Na tiskovni konferenci je pojasnil, da je bil 10-milijonski primanjkljaj zavestno načrtovan v proračunu za letos in da z rebalansom proračuna verjetno ne bo nič boljše, prej slabše. "Na letni ravni imamo približno 371 milijonov sredstev, ki so namenjena delovanju te hiše. Razmere so strahovite. 80 odstotkov vsega tega gre za plače, za materialne stroške gre 16 odstotkov in zgolj štirje odstotki za investicije," je razmere opisal Gorenak.

Z ministrom za notranje zadeve boste lahko v MMC-jevi spletni klepetalnici poklepetali v petek ob 12. uri.

"Imam eno samo izbiro - to so plače"
Sprašuje se, kako zagotoviti sredstva za plače, ki mesečno dosegajo 23 milijonov evrov. "Sem pred dilemo. Ali nižati investicije ali materialne stroške? Na investicijah ni nič, na materialnih stroških lahko naredimo kaj? Ne kupimo vozil, zaščitne opreme ... V to ne bomo šli. Standarda ne moremo še bolj znižati," je dejal.

"Imam eno samo izbiro - to so plače. Policist zasluži 8,9 evra bruto na uro. Ali lahko nižam te plače," se sprašuje Gorenak. "Jaz mislim, da ne," je dejal. "Lokalni policijski nivo je kadrovsko, materialno in plačno že tako osiromašen, da ne more biti bolj. Regionalni nivo se je odebelil in malo pridobil, državni nivo pa je že kar precej debel," je poudaril.

Od leta 2000 do danes se je državni obseg policije in organov v sestavi ministrstva močno povečal, reorganizacije pa so prinesle umetno ustvarjanje dobro plačanih delovnih mest, je opomnil in dodal, da je podobno stanje tudi na regionalni ravni.

Gorenak bi varčeval tudi z upokojevanjem
"Na osnovi analiz delovnih procesov je treba krepko in hudo zmanjšati delovna mesta na državni ravni," je povedal in dodal, da bodo kadre premeščali na lokalno raven. Prepričan pa je, da so odpuščanja realnost in nujnost.

Privarčevati namerava tudi z upokojevanjem delavcev. Zatrdil je, da je za upokojitev primernih 440 ljudi. V upokojitev jih na ministrstvu sicer ne morejo prisiliti, a minister upa na razumevanje glede na obstoječi finančni položaj.

"Stroški prevoza lahko presegajo tudi 1.500 evrov na mesec"
Opozoril je tudi na visoke potne stroške, ki jih plačuje ministrstvo. "Ta hiša plačuje 19 milijonov evrov potnih stroskov," je povedal. V nekaterih primerih potni stroški presegajo 1.500 evrov na mesec, saj se zaradi pomanjkanja policistov, na primer, na Obalo nekateri policisti vozijo tudi s Štajerske.

Generalnemu direktorju policije bo naložil, naj individualno preverijo vse, ki na leto prejmejo več kot 5.000 evrov potnih stroškov. Zanje naj se najdejo rešitve, ki pomenijo postopno premestitev "domov".

"Policista rabimo v akciji, ne za pisalno mizo"
Zatrdil je še, da je problem policije in državne uprave v celoti administriranje. "Policiste dušijo bagatelna kazniva dejanja. Če nekdo ukrade pašteto, policist izpolni 73 podatkov na petih straneh, porabi eno uro, država okoli deset evrov, pašteta stane 50 centov, tožilec pa zavrne pregon," je opisal.

Napovedal je, da bo podal pobudo pravosodju, da čim prej spremeni zakonodajo. "Policista rabimo na terenu, v preventivi, v akciji in ne za pisalno mizo," je poudaril.

Direktorat za tožilstvo za zdaj na papirju
Minister je komentiral tudi dogajanje, povezano s pripojitvijo tožilstva notranjemu ministrstvu. Spomnil je, da zakon o vladi in zakon o javni upravi še nista usklajena. Prehodno obdobje bo do 1. aprila. Gorenak je dejal, da mora biti zakon o javni upravi popravljen in da bo tedaj zadeve dokončno postavil na svoje mesto.

"Do takrat sva z ministrom za pravosodje Senkom Pličaničem dogovorjena, da bodo zaradi kadrov in prostorov tekoče naloge opravljali na ministrstvu za pravosodje. V tem času bomo vzpostavili direktorat za tožilstvo. Ampak bo zaenkrat na papirju, na čakanju, do konca zakonskih in koalicijskih odločitev," je pojasnil.

Ponovno je zavrnil nekatere navedbe, da bi bili tožilci podrejeni policiji. "Tožilska organizacija je samostojna v ustavi, tožilska organizacija ima samostojnost v zakonu o državnem tožilstvu. Tožilec je gospodar predkazenskega postopka, kriminalisti pa so, se opravičujem kriminalistom, njihovi serviserji. Kriminalist zgolj servisira tožilske postopke," je poudaril.

Ana Mavsar
Prijavi napako
Komentarji
smartass2011
# 23.02.2012 ob 19:14
Edino prav, da gredo na teren!
Eden takle pisarniški policist mi je spisal obdolžilni predlog, pa ga sploh ni bilo na kraju nesreče, ne prej, ne potem. Po prednostni sem peljal skozi križišče, ko mi je nenadoma z leve, neprednostne izza nepravilno parkiranega kamiona v križišču, pripeljal osebni avto. Najprej bremzam kot budala in se mu izogibam, na koncu zavijem desno, da le ne bi trčila in se prevrnem na streho. Ta model iz pisarne me je obdolžil za neprilagojeno hitrost in še nekaj bla, bla. Na srečo sem se toliko potrudil z dokazi in izvedencem, ki je ŠEL NA TEREN pogledat križišče, da je uradnikovo pisunstvo padlo v vodo (izračun je pokazal, da sem vozil največ 50, kjer je bilo dovoljeno 60). Ker je pisarniški policist itak plačan, se je še pritožil zoper sodbo, ampak na koncu sem bil oproščen.
In takim ljudem prispevam k plači vsakič, ko kupim kruh - njemu en kos.
Ivo Lola
# 23.02.2012 ob 12:57
Vinko Gorenak - Pašteta
MADERA
# 23.02.2012 ob 10:53
V socializmu smo živeli kot en velik srečen otroški vrtec, kjer je bilo tudi dela v glavnem za vse.
Veliko nas je odpuščanja prebolevalo že pred desetimi, petnajstimi leti in smo danes tudi že malo utrujeni od samoangažiranja za ljubi kruhek in plačevanja socialne in vsega DDV-ja .
KmečkaPamet
# 23.02.2012 ob 10:49
Vinko bo sedaj 4 leta razlagal kako da ni, da se ne da,......

eno je biti v opoziciji, drugo pa je imeti sposobnost vladanja....

...kaj pa tajkuni Vinko?pa davčne oaze? kar naenkrat pozabil na predvolino obljubo?
Re
# 23.02.2012 ob 10:35
Moj predlog za varčevanje: vse zakone se vnese v "sodni" računalniški program. Tožilec in obramba naj predstavita svoje argumente, sodnik zažene program, ki v nekaj sekundah "izpljune" sodbo. Tako bomo izenačili vse državljane pred zakonom, naredili red v državi, hkrati drastično zmanjšali sodne zaostanke in ogromno prihranili, saj lahko odpustimo 90% drago plačanih sodnih uslužbencev.
jože1
# 23.02.2012 ob 10:34
Ali bomo plače za policiste zagotovili vozniki motornih vozil?
secufin
# 23.02.2012 ob 09:59
Ali veste, da imamo je Slovenija na 3 mestu v EU po številu policistov glede na število rpebivalcev? Prva je Grčija, druga Španija in tretja Slovenija! Vam to kaj pove?
secufin
# 23.02.2012 ob 09:53
Spoštovani g. Gorenak! Ali veste, da je Slovenija tretja po številu policistov v EU? In glej ga zlomka - prva je Grčija, druga Španija. Mislite, da ima število policistov kaj skupnega s stanjem teh držav? Vsekakor! Naši politiki in funkcionarji denar z lopatami mečejo skozi okno!

NEdopustno je, da država plačuje tako visoke potne stroške! Pa to ni samo v policiji ampak tudi v slovenski vojski, kjer je stanje še hujše! Očitno naši politiki sploh ne vedo kaj se jim v državi dogaja!

Sramota!
savica
# 23.02.2012 ob 09:09
Strinjam se z Gorenakom a samo v primeru, če se bo začela podobna čistka v sicer glavnem, preostalem delu javnega sektorja. Policajev je 6000, ali manj kot zaposlenih v kliničnem centru, kje pa je preostalih 150.000?????
Halo Gorenak, ali boste zajedli tudi v neučinkovito tožilstvo, sodstvo, prosveto, viskošolstvo, zdravstvo, okolje in prostor, fakultete, univerzo, urade, direktorate, uprave, nadzorne svete in v desetine agencij, kjer je največje parkirišče kadrov političnih strank, tudi SDS-a???
Če boste zreducirali vsepovsod potem OK, v nasprotnem primeru pa javno podprem policijske sindikate, da se vam z vsemi sredstvi uprejo. Vse politike od osamosvojitve so sesuvale policijo in slabše že biti ne more Pustimo času čas, da se zadeve pokažejo v jasni in kristalno čisti sliki, če se bodo prav, v nasprotnem primeru pa bo zelo vroče.
princ
# 23.02.2012 ob 09:01
Najbolj enostavno je odpuščat...to zna vsaka mona.
šurda
# 23.02.2012 ob 08:54
Milličnik Vinko,miličnik Vinko
se je pretepal zelo rad,ko je bil
še miličnik Vinko,
miličnik Vinko,miličnik Vinko
se je pertepal zelo rad,saj je
bil strah in tepet,tam na
Celjskem,ta naš miličnik Vinko
a,danes miličnik Vinko,postal je
Ivanov vojščak !
Kakšen kadrovski cunami dela tale SDS,seveda vse
v imenu varčevanja !!! Le koliko bo mesečno kasiral
SDS in Mate,ko se policija preseli na Litostrojsko ?
Je tudi to varčevanje ?
kva dogaja
# 23.02.2012 ob 08:46
Ali kdo verjame temu notoričnemu lažnivcu.
jajcafedererska
# 23.02.2012 ob 08:44
Kaj, ko bi gorenak naredu čistko najprej v svoji glavi, pol bi jo pa drugje.
kva dogaja
# 23.02.2012 ob 08:29
Največjo uslugo bo naredil, če bo odpustil samega sebe, do kdaj bomo trpeli te nesposobne, lažnive klovne, da nam kradejo.
Gringos
# 23.02.2012 ob 08:21
Gorenak ima kar prav. Nekje je treba začeti.Kajti v raznih službah Javnega sektorja se je z vsako menjavo vlade na novo zaposlilo "naše","ne naši" so pa ostali zaposleni,samo bili so malo odrinjeni na "stranski tir".Zato pa imamo tako glomazen in sorazmerno neučinkovit sistem (preveč ljudi je po pisarnah,premalo pa na terenu).Gorenak je prikazal samo na primeru ukradene paštete - in kup obrazcev.Vendar je tako v vseh sektorjih. Za vsako malenkost je pooootrebno kuuuup papirjev,tako,da se potem vse skupaj vleče in vleče - s tem pa uslužbenci dokazujejo,kako "pomembni in potrebni so" ?
Pri vsem je pa najbolj zanimivo,da se preko 400 uslužbencev notranjega ministrstva noče
upokojiti,čeprav imajo,kot je bilo govora nekateri že 54 let pokojninske dobe (benificiran staž).
Ker vsak predstavnik "delavske raje",če je le mogoče se čimprej pobere v penzijo,ker se je v 40 letih dovolj zgaral.In iz tega se lahko vidi kako so nekateri "trpeli" v teh službah,da še kar vztrajajo,čeprav jim ne bi bilo treba.
nesesekirat
# 23.02.2012 ob 08:10
Meni pa bolj kot "diši" po varčevanju to "smrdi" po elegantnem odpuščanju g.ministru "nekompatibilnih" policistov, predanih policijskemu delu ne pa dnevni politiki.
Samo počakajmo na imena "viška".
pozitivc
# 23.02.2012 ob 00:08
samo men se zdi bolj pametno plače znižat za 20% kot pa odpuščat, saj bodo še zmeraj pa nadomestilo vlekel iz malhe.
aerodynamic
# 22.02.2012 ob 23:17
Nisem extra sledil komentarjem, a žalost naše policije je v tem, da je od 100%, jih sedi v pisarnah 60-70%, inkasantov je 20-30% in z kriminalom se, ČE SE ukvarja 10%.
Žalostna realnost, nakar smo dobili NPU, ki je pa s svojimi uspehi še bolj prikrita, kakor pa naša SOVA.
TOJO21
# 22.02.2012 ob 23:17
Mah dej ne kvasite neumnosti. Nobena statistika ne govori vam v prid. Javni sektor prevelik, prevelika masa plač? Ma ne serjite klamfe. Popolnoma v normi EU-ja. Razen če želite imeti ameriški sistem votle vlade, za katerega verjetno še slišali niste. Ni problem v številu zaposlenih, problem je v (ne)učinkovitosti. In to niso krivi delavci. To je kriv sistem, to so krivi nadrejeni. Ni potrebno neko drastično odpuščanje, potrebno je pravilno podeliti naloge in jih izvajati. Če je javni sektor učinkovit, so tudi rezultati vidni. Sam poglejte v kake druge urejene EU države. Janša vas je napumpal proti javnem sektorju, ker itak drugih argumentov in rešitev nima. In zdej samo ponavljate za njim, kot molitvice za župnikom. Janša je reku amen, zdej pa vsi v en glas amen :D.
gregorsu
# 22.02.2012 ob 22:48
a uniformirane oborožence, ki se vozijo po svetu v patrijah, strljajo in delajo sramoto človeški vrsti.... a jih kdo res rabi??? z ukinitvijo slovenske vojske in preusmeritvijo denarja v pokojninsko blagajno, lahko razmišljamo o skrajšanju delovne dobe, ne podaljšanju...
pepar
# 22.02.2012 ob 21:44
Ta država ima par tisoč srečnežev,ki jim je uspelo priti do dobro plačanih kofetkarskih služb.
Dejstvo je da jih je velika večina v državni birokraciji.
Če bo tej vladi uspelo skenslat vse te pijavke,bo dobila javna uprava na ugledu,državljani bodo lažje in ceneje dihali,vlada pa če ji uspe še zagon gospodarstva nov mandat.
mlincek
# 22.02.2012 ob 20:44
@pribo, Namen "očiščevanja" ministrstva je ravno v tem da se znebi odvečnega in nepotrebnega. Tako uradnikov kot neumnih in nepotrebnih stroškov. S tem se ovrednoti delo policista in ne boš verjel še celo denar se bo našel za novo opremo in povečanje plač navadnih terenskih policajev. Ker novega denarja ni pričakovati je rešitev samo v očiščenju stroškov. To pa mislim da je v interesu tudi samih policistov.
smetana
# 22.02.2012 ob 19:45
ja, basti7...
samo kaj, ko se v policijo ne prijavljajo Primorci, lahko jih na roke prešteješ....še zmeri je največ Štajercev...
in če se nekdo vozi iz Ilirske v Maribor...glih ne verjamem, da mu je tko fajn bit 2 uri v eno smer v avtu..še zlasti ne po nočni.ja, potem naj jim pa še plačajo potne stroške...
Britaf
# 22.02.2012 ob 19:36
mirnčan, kaj ti raje vidiš da je miljon policajev ki prezijo na reveže, če so ti privezani pa če jim lučke gorijo. Traparija če mene vprašaš je to če si privezan tvoja stvar, lučke so pa tak bedarija.
Sam problem niso policaji, ki bodo pač potegnili takratko, problem so vsi ljudje na ministertvih.
pribo
# 22.02.2012 ob 19:29
in spet bo MNZ tisti, ki bo storil ta korak (odpuščanje), medtem ko ostali verjetno spet ne bodo naredili nič. Sam poglejte si občine, kjer ima vsak vodja oddelka svojo tajnico, v policiiji pa je približno 1 tajnica na 20 ljudi. Prav tako si lahko pogledate kolk majo plače tisti na občini, kolk pa tisti na policiji. Npr. En načelnik/načelnica Upravne enote ima namreč tudi za 10 plačnih razredov višjo plačo kot komandir Policijske postaje, pa čeprav pokrivata isto območje. Sam tolk v razmislek, kje se da prišparat.

Pa še en primer - en medobčinski redar, ki opravlja 10 x manj dela kot policist, ima prav tako za nekaj plačnih razredov višjo plačo kot policist, da se ne menimo o primerjavi med inšpektorjem na Policijski postaji in medobčinskem inšpektorju.
kunta kinte
# 22.02.2012 ob 19:26
to mi nikoli ni bilo jasno,zakaj jim plačujejo potne stroške,da se vozijo v službo čez celo slovenijo,stanovanj ima vojska kolko hočeš,naj se preselijo tja
basti7
# 22.02.2012 ob 19:24
@mirnčan: Policiste odpuščat bi bilo mal neumno. Glede potnih stroškov je pa tkole. Ponavadi gredo policisti tam kjer jih potrebujejo. Tko da je neumno na njih valit krivdo. POleg vsega kao ne smejo bit v kraju rojstva.-

Bullshit. Ne rabi bit v kraju svojega bivanja. Lahko pa se sprejme sklep (velja tudi za vojsko), da se priznajo maksimalni stroški za vožnjo na delo do razdalje 50km. Gotovo. Če ti kaj ni prav, se preseliš tam kjer imaš delo (tako se dogaja v gospodarstvu), ali pa vzameš v zakup vožnjo z avtom in požreš tiste dodatne stroške. Torej ali ali. Nema trte mrte. Banda razvajena. Vsi z avtom na delo 180 km proč od rojstnega kraja. Butale.
prinašalec
# 22.02.2012 ob 19:22
A, sedaj, ko pa nekdo dregne v balast, ki nam "krade" proračunska sredstva, pa vsi na nogah... Vedno smo govorili o "birokratih" z visokimi plačami, ki po pisarnah samo afne guncajo, ko se nekdo tega loti pa vik in krik..
basti7
# 22.02.2012 ob 19:19
...pamet v roke nova vlada. To je ena izmed točk, ki jo je potrebno po hitrem postopku rešit. Primorci naj imajo primorske modrece, prleki prleške, žabarji žabarske, štajerski svoje zapitke itn... bo hitro prišparanih par milijončkov (si boste lahko še grafične kartice v notebooke inštalirali, pa dooma špilali pol gor)
marko28
# 22.02.2012 ob 19:18
Ne bom reku, da v javnem sektorju ni preveč ljudi, a zakaj tega niso povedali pred volitvami! Janša eno govori drugo dela!
basti7
# 22.02.2012 ob 19:17
Farsa na MNZ: zaposleni policaji imajo sicer nizke plače, zaradi nevemkakšnega razloga pa razporedijo na MNZ policaja iz prekmurja na delovno mesto v sežano ali ilirsko bistrico in frajerji se vozijo vsak 2. dan sem in tja. Seveda se modreci znajdejo in se peljejo 4 prleki skupaj v avtu, skasirajo pa vsak po 3cuke na mesec na potnih stroskih. In pol se sprasujemo kam gre kes?!?!
mlincek
# 22.02.2012 ob 19:16
Sicer sam nisem pristaš takelih ukrepov, me pa globoko moti resnica, da imajo nekateri uradniki na MNZ ogromne plače, da je preveč birokracije. Ukrep je dejstvo, najslabše jo pa odnesejo policisti na cestah. Ti morajo imeti prestaro opremo, vozijo se v izstrošenih avtomobilih .... Seveda uradniki sami vidijo racionalizacijo s tem da ukinjano policijske postaje, policisti pa se morajo na "delo voziti po sto in več kilometrov" na delo. O neupravičenih stroških in pa prevelikih dodatkih ne govorimo.

Ja ja za nekatere bo še boleče. Ima pa minister vso mojo podporo. Sicer pa kšen visokoizobrazen uradnik lahko trži svoje znanje tudi v našem "realnem" sektorju.
levak
# 22.02.2012 ob 18:53
Minister predvideva, da bo do 10. marca narejen vladni načrt za selitev in da Nacionalni preiskovalni urad zagotovo ne bo ostal v zdajšnji stavbi. Ali se bo ministrdtvo selilo na Litostrojsko še ni znano, je pa po besedah ministra stavba narejena za potrebe policije.

In ta stavba je bila narejena po razpisu, ki ga ni bilo in če se motim me popravite. Sicer pa bo glede na odpuščanja dovolj velika za vsa ministrstva.
Mr.Blobby
# 22.02.2012 ob 18:40
Jaz še samo čakam, da par učiteljev, ki hodijo v šolo zgolj po plačo vržejo na cesto...upam, da ima Štrukelj še dobro srce:-)
2pac_off_Zambia
# 22.02.2012 ob 18:32
Prvi pameten članek o politiki, ki me dejansko ni razjaril.
RTVSLO, čimveč o Sloveniji, ČIM MAJN o ameriki.

Tudi vi, RTVSLO, lahko pripomorete k večjem narodnem zavedanju ter splošni razgledanosti o pametnih stvareh, ne pa da nas vsi mediji venomer filajo z Brad Pitt, Damjan in Marlena Trači.....

Le Vkup Le Vkup uboga gmajna. NIč majn nismo vredni kot američani, imamo svoj jezik, svojo tradicijo svojo himno, marsikaj, česar druge države nimajo !

Če sem na kaj ponosen, sem na naš lep jezik.
qayxc
# 22.02.2012 ob 18:30
Zanimivo je to, da je ta isti Korenjak bil proti reorganizaciji in odpuščanjem ko je prejšnja vlada nekaj poizkušala glede teh stvari, prav on in Černač sta rovarila po Postojnskem in še kje ko so tam reorganizirali.
kučkučki
# 22.02.2012 ob 18:25
treba nekaj policajev odpustit da bodo lahko zaposlili več birokratov v novi stavbi...
ntbul
# 22.02.2012 ob 18:08
če sem ga prav razumel je govoril o odpuščanju v administraciji...
končno en pameten. Administracije je preveč ne pa policistov, enako velja npr. za šolstvo, itd.

primer: sedaj imamo direktorja, pa nam. direktorja, ter pomočnika nam.direktorja in verjetno še pomočnika pomočnika direktorja...
viola marburg
# 22.02.2012 ob 18:06
Jaz ne razumem kako ne more Policija prav zaprav Vlada raje naročit svojega avtobusa-vlaka ,ki bi jim vsak dan ljudi peljal iz Štajerske do Kopra in obratno.
Pa tu bi ja v trenutku privarčevali najmanj polovico sredstev,ki jih vsa ministrstva dajejo za potne stroške.
lojal
# 22.02.2012 ob 17:59
Miličnik je zadevo vzel zares. Kaj pa njegova administracija? Tu bo verjetno še kakšnega svojega dodatno zaposli.
marvin42
# 22.02.2012 ob 17:56
problem je v tem, da bodo odpuščanja zato, ker ni denarja in ne zaradi racionalizacije delovnih procesov... kar pomeni, da če bi denar bil, bi bilo vse po starem
cslesce
# 22.02.2012 ob 17:50
Kako imajo lahko v pisarni po 2000€ plače?
eračka
# 22.02.2012 ob 17:49
Potem naj pa sam sebe odpusti, če je tako nujno.
nikhrast
# 22.02.2012 ob 17:47
Evropa je še vedno prepojena s socialistom, zgleda kot da bi bilo odpuščnaje nekaj nenavadnega; v tržni ekonomiji je to normalna zadeva.

V Severni Ameriki je ena glavnih vlog sindikata to da uredi odpuščanje, vsak delavec ima števiko ki mu pove senioriteto, "zadnji pride, prvi gre", to je pravilo. Če bi pa omenil da ne smejo odpustiti nekoga ker je ivnvalid, ali pa da je samohranilka, bi me pa delavci brcnili v rit in vrgli ven iz sindikata, pa prav tako, red more biti. Polo za brezpoelsnot je pa najbolje da jo izpolniš preko interneta, pa takoj ko dobiš "pink slip".
dj40
# 22.02.2012 ob 17:40
milioni ležijo v neupravičenih izplačili prevozov na delo,raziskat treba ,kdo dejansko se vozi v službo iz odaljenega kraja in kdo manipulira z potnimi stroški,aja pa ko dobijo grešnika naj vrne neupravičeno izplačan denar.
MIRNČAN
# 22.02.2012 ob 17:36
Policiste odpuščat bi bilo mal neumno. Glede potnih stroškov je pa tkole. Ponavadi gredo policisti tam kjer jih potrebujejo. Tko da je neumno na njih valit krivdo. POleg vsega kao ne smejo bit v kraju rojstva.-
cairns
# 22.02.2012 ob 17:36
DREADLORD
mene samo zanima po kakšnih kriterijih bodo odpuščali?

Na to je zelo preprostoodgovoriti.

Po Majerjevih kriterijih.
hyosung
# 22.02.2012 ob 17:34
"Gorenak: Odpuščanja so realnost in nujnost"

Kaj pa predvolilne obljube o nižanju brezposelnosti kot nuja????
daco1
# 22.02.2012 ob 17:33
Z štajerske na primorsko,se vozijo štirje z enim avtomobilom.Kilometrino pa dobijo vsi štirje.V naši firmi to ni mogoče.
Ejnštajn
# 22.02.2012 ob 17:29
Odpustit vse, ki so bili policisti v prejšnjem režimu!

Aja, ups, bi tudi minister letel... ;-)

P.s. hec, fantje in dekleta, hec! Ne se začet pobijat med sabo ta "levi" in "desni"...
DrMatilda
# 22.02.2012 ob 17:25
Morda potrebujemo najprej posebno policijo, ki bo odpuščala policijo. Lažje bi bilo, če bi bili odpuščeni policisti najprej za kaj obtoženi, spoznani za krive ali kaj podobnega, morda spoznani še za kakšne organizirane kriminalne združbe, potem bi jih veliko lažje odpuščali in to masovno.
kunta kinte
# 22.02.2012 ob 17:21
treba se bo sprijaznit,da so časi,ko vlada najema kredite,da se nekateri v javnem sektorju lahko igrajo delo,mimo
mostnica
# 22.02.2012 ob 17:20
Slovenija ni država tatov paštetk za 50 centov. Slovenijo so pokradli s pomočjo politike mafijci. Gre za milijarde. Zato je Slovenija na kolenih.
jarovit
# 22.02.2012 ob 17:20
amogoče: am pam pet podga vija vaja ven!!!!!
Mogoče ideoloških.
DREADLORD
# 22.02.2012 ob 17:15
mene samo zanima po kakšnih kriterijih bodo odpuščali?
md
# 22.02.2012 ob 17:01
Vinko legenda!
jarovit
# 22.02.2012 ob 16:58
Čeprav ga ne maram pa mu moram v nečem pritrditi. Ni malo primerov kjer se po pisarnah policijski postaj, policijskih uprav in na ministrstvu valjajo ljudje, ki so že izpolnil pogoje za upokojitev. Take ljudi je potrebno takoj upokojit in na novo ne zaposlit pa si v trenutku zmanjšal število zaposlenih.
Verjamem, da je podobna situacija tudi v drugihministerstvih.
kralj matjaž
# 22.02.2012 ob 16:55
To so prave ideje. Zmanjšat število pisarnikov in povečat število operativcev. Ampak vidim da so pionirčki zopet v akciji ker vedo kaj to pomeni. Ja bojte se za službe.
stefan-glavica
# 22.02.2012 ob 16:52
Državo kradejo že trideset let,nihče ni ničesar naredo,Gorenak-Ha ha ha-farsa!!!!!!!!!!
Lluka
# 22.02.2012 ob 16:50
Upokojitev? Policaj zasluži sedaj med 800 in 1200€ neto... v upokoji pa bi dobil 460€ penzije. Halo pamet..... pomoje de res nebo šlo z vsiljeno upokojitvijo...
cairns
# 22.02.2012 ob 16:49
royayers
Kaj se vozi iz Hodoša na Dragonjo delat

Maribor - Ilirska Bistrica
Ernek
# 22.02.2012 ob 16:47
Tovariš Gorenak ali se vam ne zdi, da klatite neumnosti.

LP.
Sauromon
# 22.02.2012 ob 16:47
Policajev je tak ful ful preveč..
manemebasat
# 22.02.2012 ob 16:47
Koliko smo ze ''šenkali'' Grkom?
cairns
# 22.02.2012 ob 16:46
saj se zaradi pomanjkanja policistov, na primer, na Obalo nekateri policisti vozijo tudi s Štajerske.

Jamranje. Spremenite zakon in plačujte potne stroške do 30 km. Če komu ne bo vseč pa naj se preseli bliže delovnemu mestu, ali pa naj napiše odpoved. Tako preprosto je to.

P.S.
Zakaj sploh zaposlujejo v policijo osebe iz Štajerske, če vedo da so prosta delovna mesta samo na Primorskem.
slosem
# 22.02.2012 ob 16:43
minister gorenak, dokle bodo v policiji, tisti ki so med 2008 do 2011 ukradli državo in spremenili MNZ, NPU, krimnalsite v privat firmo, je vse nično.
cairns
# 22.02.2012 ob 16:42
Lokalni policijski nivo je kadrovsko, materialno in plačno že tako osiromašen, da ne more biti bolj. Regionalni nivo se je odebelil in malo pridobil, državni nivo pa je že kar precej debel,

Operativcev na terenu je zelo malo, zato pa je po pisarnah armada različnih inšpektorjev, ki ne delajo drugega kot pišejo poročila, navodila, delajo statistike, planirajo in se dolgočasijo. Samo golo birokratiziranje zaradi birokratiziranja da opravičijo svoj obstoj. Namesto da bi opravljali konkretne naloge na terenu, maltretirajo še tiste policiste ki delajo.
Razmere iz bivše Jugoslavije so se ohranile. Eden delavec dela, pet šefov ga gleda, dva pa nadzirata vse skupaj. Tako naprej ne gre.
20121990
# 22.02.2012 ob 16:41
hahah ne morem verjeti, toooooo KAOS
stefan-glavica
# 22.02.2012 ob 16:41
Gorenak odpira nova delovna mesta.
shostakovich
# 22.02.2012 ob 16:40
Tisti, ki so proti odpuščanju v javnem sektorju enostavno nimajo pojma o pojmu in sploh ne razumejo o čem se gre.
stein
# 22.02.2012 ob 16:29
Enkrat je potrebno končat tole zajebancijo, ko se v javnem oz. državnem sektorju zaposlujejo ljudi zato, ker jih je pač treba zaposliti oz. ker nekdo pozna nekoga itd...toliko rezerv kot je na policiji in še veliko več jih je na železnici, raznih zavodih, sodstvu.....Vsak, čisto vsak človek mora biti zamenljiv. Upam da ministru uspe.
fructal
# 22.02.2012 ob 16:27
Počelo je počelo... ne duha ne sluha o:

- novih delovnih mestih
- povečevanju prihodkov države
- zagonu gospodarstva
- novih delovnih mestih

temveč o

- političnem kadrovanju
- umeščanju tožilstva
- odpuščanju

Dober start. Na začetku mandata je potrebno sprejeti najmanj popularne ukrepe. To smo se pa že naučil iz Pahorjevega mandata. Na koncu mandata pa sledijo večje pokojnine, več dodatkov, bonusi, zaposlovanje itd.
zaratustra
# 22.02.2012 ob 16:26
Binder Dandet
misliš da nemci nimajo luknjo v proračunu, za razliko od nas njihov zunanji dolg je celo 80% BDP-a, :))) in oni še dvigujejo plače za 6,5% javni upravi, crazy germans
Sh33
# 22.02.2012 ob 16:19
felice
tistih nekaj ko nima vesti ima pa nož pod vzglavnikom.
Binder Dandet
# 22.02.2012 ob 16:13
@zaratustra:
"V Nemčiji pa bodo dvignili plače v javnem sektorju za 6,5 % , verjetno zato, da dvignejo potrošnjo. Naši kvazi pastirji takih stvari seveda ne zastopijo, najlažje je odpuščanje z veliko brezposelnostjo pa se naj ukvarja naslednja vlada"

Na tvojem mestu bi bolj pazil pri izdajanju, da ne poznam osnov matematike.:) cca 3.600.000.000€ letno gre za plače v javnem sektorju. 6% je preko 200 mio. Ti bi torej proračunsko luknjo povečal za 10%, da bi iz naslova davkov nazaj dobil nekaj 10 mio €.

:D
pfc
# 22.02.2012 ob 16:12
felice

Ja a si res tako naiven-a,pa misliš,da mi sami o čemerkoli odločamo?Smo hlapci IV.rajha oz.Eu.Tokrat je sedež odločanja naše usode v Bruslju.
felice
# 22.02.2012 ob 16:08
sh33 ne si mislit da oni ne spijo , ker ti ljudje nimajo vesti in spijo kot ovčke.
Sh33
# 22.02.2012 ob 16:05
Edino kar me po vseh teh nesposobnostih ljudi na vrhu še drži po konci je to, da jih večina zagotovo ne spi dobro.
Kunguruj
# 22.02.2012 ob 16:04
Jaz sem pa mislil, da bodo povečali gospodarsko rast in da ne bo potrebno odpuščati. Da bodo obdavčli najbogatejši sloj, recimo več kot 5000 bruto mesečno, kar inženirji z dodano vrednostjo sigurno niso. Da bodo obdavčli tiste ki imajo dve ali več nepremičnin.

ah, sanja svinja o koruzi
felice
# 22.02.2012 ob 16:03
Včeraj obljubili Grčiji denar, danes pa ga ni za naše ljudi.Naša oblast je nora in desna in leva,človek ne more verjeti da je to res.
pfc
# 22.02.2012 ob 16:01
mali49 in ostali...

Ni samo policija pa vojska javni sektor,kaj pa zdravstvo?Ko se boš razbil na cesti ali kaj drugega(pa ti ne želim tega,ne narobe razumeti),ko boš pristal na Lj.urgenci,ko bo šlo za sekunde,da ti javni delavci rešijo življenje???Ja,ja zaposleni na urgenci bi morali imeti daleč največje plače,po celi državi,povsod kjer se opravlja urgentna služba.Mislim,da glede na prometne nesreče,samomore,klanja,streljanja itd.si to zaslužijo!Ne pa da bojo še rezali v zdravstvu,plače.....A si kdo želi priti poškodovan ali bolan v roke demoraliziranih zdravstvenih delavcev?
Googleee
# 22.02.2012 ob 15:51
treba bo vlagat v miselnost ljudi ;)
zaratustra
# 22.02.2012 ob 15:51
sema
v primerjavi ??? navadna floskula, je pa res, da imamo v povprečju 12% manjšo javno upravo od ostalih evropskih držav
daresi
# 22.02.2012 ob 15:50
Najbrž bodo nekateri ukrepi res nujni, skrbi pa me lahkotno gledanje ministra na te stvari. Imam vtis, da komaj čaka, da bo koga zabrisal iz službe.
To ni dobro in trdim, da bi moral biti na položaju ministra nekdo, ki ima sposobnost empatije. Upam, da bo tudi to ministrova vrlina.
zaratustra
# 22.02.2012 ob 15:48
V Nemčiji pa bodo dvignili plače v javnem sektorju za 6,5 % , verjetno zato, da dvignejo potrošnjo. Naši kvazi pastirji takih stvari seveda ne zastopijo, najlažje je odpuščanje z veliko brezposelnostjo pa se naj ukvarja naslednja vlada
Googleee
# 22.02.2012 ob 15:48
kresalka je MNZ pustila v lepem stanju ;)
sema
# 22.02.2012 ob 15:48
Procentualno na število prebivalcev imamo najdražje javne službe.
sema
# 22.02.2012 ob 15:46
Pravilno, treba bo "šparati".
romc
# 22.02.2012 ob 15:45
g. Gorenak,
policiste upokojimo in sleparimo upokojence ....bravo
policiste damo med brezposelne in sleparimo brezposelne...bravo

Ste kdaj pomislili, da si ti dve skupini zaslužita pošteno nadomestilo oz. pokojnino? Stvari, ki jih omenjate krizo še poglabljajo ne pa rešujejo.
Googleee
# 22.02.2012 ob 15:45
prav tako je v vojski..ki raje delajo še kakšno leto kot it v penzjon ;)
CNN
# 22.02.2012 ob 15:44
Glede na število komentarjev proti predlogu ministra Gorenjaka, lahko davkoplačevalci jasno vidimo, kaj uradniki resnično med delovnim časom počnejo.

Za razliko od pozitivcev bom jaz in verjamem precejšno število ostalih volivcev trenutne vlade zelo razočaran, če SDS ne bo zmanjšala državnega aparata in njegovih plač. Kriza je pokazala do koliko si ta država lahko privošči. In varčevanje na najšibkejših kar si je krvnik Svetlik privoščil ne pride več v poštev. Razen če ste pripravljeni živet v državi, kjer ljudje od lakote umirajo.
mali49
# 22.02.2012 ob 15:42
Delavci v javnem sektorju naj delijo isto usodo z delavci v realnem sektorju.
marialorca
# 22.02.2012 ob 15:42
Mene pa ena ful zanima--moj ati policaj bo izgubil službo ? kaj bo na socialnem ali naj goji solato ? Kdo bo kupil solato ? Njehov kolega - odpuščeni policaj, ki tudi goji solato - ali minister, ki bo dovolj policajev odpustil, da bo sebi obdržal isto plačo, kot jo ima zdaj (za 9 policajev) ? A, ne, to pa ne, minister ne more kupiti solate na sivem trgu.... O čem mi to debatiramo ??
ti_si_nula
# 22.02.2012 ob 15:42
A tega Kresalina prej ni vedela ali se je delala neumno, da bo denarja za plače vse manj. Ali se niti za to ni znala zanimat.
shostakovich
# 22.02.2012 ob 15:37
Sevede je treba odpuščati v javnem sektorju. Brez tega ne bo šlo. Odpustiti jih, da ne bodo mislili, da so nedotakljivi.
Spilih
# 22.02.2012 ob 15:20
Joj kok se lepo to bere... seveda realnost bo glih obratna.
pfc
# 22.02.2012 ob 15:19
MIRNČAN

Ti se pa še kar naprej smejiš,samo glej,da se kmalu ne razočaraš naveliko,pa potem hinavsko podpreš Rusijo,Kitajsko ali bližje nam Srbijo,ha,ha,ha!!!
zokizoki
# 22.02.2012 ob 15:12
pa srce poč človeku, mi raja se je...za vsak €,
ti k... se pa zajeb...z našim dnarjem in se selijo
ko mačke z mladimi sem pa tja...
a še ne bo tega 1 x konc,
nobenega najema, leasinga in fa...
kupt, da bo v lasti države pa basta
pa ne bo zaje...p.m banda...hud...
MIRNČAN
# 22.02.2012 ob 15:11
royayers dejansko so tudi taki primeri::)
croman_1
# 22.02.2012 ob 15:11
royayers

# 22.02.2012 ob 15:06
Prijavi neprimerno vsebino Generalnemu direktorju policije bo naložil, naj individualno preverijo vse, ki na leto prejmejo več kot 5.000 evrov potnih stroškov.

To je pa bolano, pa kako lahko ima kdo toliko potnih stroškov, lepo prosim?? Kaj se vozi iz Hodoša na Dragonjo delat?

Poznam primere Slovenska Bistrica - postojna, maribor - vrhnika, pol pa reče kolega boli me k...c saj imam velike potne stroške!!
MIRNČAN
# 22.02.2012 ob 15:09
pfc hahahahahahhahahaha ma dobro maš ti razmišljanje. Moram rečt. Za vse slabo kriv JJ za vse dobro zaslužena levica. hahahah
royayers
# 22.02.2012 ob 15:06
Generalnemu direktorju policije bo naložil, naj individualno preverijo vse, ki na leto prejmejo več kot 5.000 evrov potnih stroškov.

To je pa bolano, pa kako lahko ima kdo toliko potnih stroškov, lepo prosim?? Kaj se vozi iz Hodoša na Dragonjo delat?
clarus
# 22.02.2012 ob 15:06
Zatrdil je, da je za upokojitev primernih 440 ljudi.

Upokojiti jih takoj glede na sedanjo situacijo!!!!
zokizoki
# 22.02.2012 ob 15:05
tresla se je gora, rodila se miš....

a smo res takšni bumbarji, da nam lahko državo furajo takle...
pfc
# 22.02.2012 ob 15:02
MIRNČAN

Da se ne boš smejal tja v tri dni ali kako se že pravi,za to kar imamo je KRIVA vlada 2004-2008!Še prej pa Peterle,Bavčar,Pučnik...in ostali "demokrati".
TOJO21
# 22.02.2012 ob 14:58
Sem pred dilemo. Ali nižati investicije ali materialne stroške? Na investicijah ni nič, na materialnih stroških lahko naredimo kaj? Ne kupimo vozil, zaščitne opreme ... V to ne bomo šli. Standarda ne moremo še bolj znižati,"

Temu se ne reče dilema, kar si eno možnost že izloču. Torej ostaja samo še ena varianta :D.
TOJO21
# 22.02.2012 ob 14:56
Hehe. Najslabša vlada v naši kratki zgodovini (morda le še Ropova se lahko primerja z njo). Talajte minuse, ampak že čez par mescev bodo videli na lastne oči. Nobenih pametnih ukrepov nimajo, samo grozijo z odpuščanji v javnem sektorju. Prestrukturiranje ministrstev pa ne bo itak čisto nič pametnega prineslo. Sam hruške so z jabolkami zmešali. Janšev 10+100, zgodovinska farsa, sam populizem. In oni nas bojo povlekli iz krize? Hmm, verjetno res :D.
R2D2
# 22.02.2012 ob 14:53
Bojim se da bodo ljudje na cestah zelo hitro pa ne vem zakaj ...
R2D2
# 22.02.2012 ob 14:49
... ali pa si nadel "štrik" za vrat ... ?
uradniček
# 22.02.2012 ob 14:48
glede pla v javnem sektorju pa je tako, da jih ima pescica relativno solidne, vecina pa je arbajtarskih. tudi pri nas je tako. eni delajo za vsak evro kot magarci, drugi pa gredo domov utrujeni od brezdelja. to vidimo sami. torej je krivo vodstvo, ker nima kontrole kaj kdo dela in koliko dela. vazno jim je le, da stima glavarina. med sabo pa se kregaj.
MIRNČAN
# 22.02.2012 ob 14:47
pfc hahahahahahha, zdj je čas za revolucijo pol leta nazaj pa ni blo kajne. hahah
MIRNČAN
# 22.02.2012 ob 14:47
pfc hahahahahahha, zdj je čas za revolucijo pol leta nazaj pa ni blo kajne. hahah
kekec3778
# 22.02.2012 ob 14:42
Končno nekdo, ki je zadel zebljico na glavico in stopil macki na rep.
pfc
# 22.02.2012 ob 14:40
Ljudje!Ali še veste kako zveni INTERNACIONALA?
Čas je,da ta "vlada"odstopi.Ukvarja se sama s seboj,z raznoraznimi zamenjavami na položajih...o dejanski krizi pa nič-kako jo bo rešila se ji ne sanja-ker jo ne more.PLAČE SO VENOMER NIŽJE-STROŠKI RASTEJO!!!LJUDJE ČAS JE ZA REVOLUCIJO KOT JE ŽE NAKAZAL XYXY,POMETIMO z tajkuni oz.modernimi graščaki,grofi in ostalimi vampirji!!!
uradniček
# 22.02.2012 ob 14:40
@goldhorn

Ja, ampak ko bo zadeva spet umescena v zakon, se bodo nasli bedaki, ki bodo to izpodbijali pred US.

Sicer pa tudi v zasebnem sektorju velja enako. Potem pa je folk na bolniski, ker znese vec kot penzija.

Ce pa je nekdo se pripravljen prispevati druzbi pa le naj, samo delo.
leia
# 22.02.2012 ob 14:38
Seveda je treba odpustit... Najmanj 100.000 državnih uslužbencev. Kar naj se samozaposlijo in vidijo kako je sam najti posel. Konec prelaganja papirjev in igranja solitaire kart na računalnikih za 1000 eur na mesec
nekdodalec
# 22.02.2012 ob 14:36
frlekin
problem je v tem da bojo naj__al tisti ki ne bi smeli. se pravi najmanj plačani in najbolj pridni.

Zal je tezko dokazati, da so najmanj placani tudi najbolj pridni.. in da so najbolj pridni tudi najbolj placani..

tale tvoja teorija ne drzi vode.
nekdodalec
# 22.02.2012 ob 14:34
Vendar pa obstaja razlika med npr. varilcem in policajem. Medtem ko si varilec ob izgubi službe lahko najde službo v nekem drugem podjetju, policaj nima druge firme, ki bi zaposlovala njegov kader.

Kako da ne? lahko odpre nek "security s.p." ali pa se pridruzi kaksni majerjevi ilegalni obvescevalni paravojaski gardi.. morda placajo v kesu.. saj ne vemo..
frlekin
# 22.02.2012 ob 14:31
problem je v tem da bojo najebal tisti ki ne bi smeli. se pravi najmanj plačani in najbolj pridni. ostali ki si jajca čohajo pa žlevajo kavice ne bojo najebal.
shostakovich
# 22.02.2012 ob 14:28
Pravilno! Javno upravo je treba zmanjšat. To bi že zdavnaj lahko naredili. In enkrat bomo morali to narediti. Zdaj je že vsaka druga vas občina. Pa v vsaki občini je najmanj 20 občionarjev. Pa to enostavno ne sme biti tako. Podjetja zapirat pa ustanavljat občine samo zato, da si bodo zaposleni na občini lahko z denarjem rit brisali. Nekatere je treba razporediti, nekatere v penzijo nekatere pa na cesto. Brez odpuščanja v javni upravi ne bo šlo.
ales24
# 22.02.2012 ob 14:26
Najboljš je pa šparat pri tistih, ki imajo že sedaj manj kot bi si zaslužili. Dej Gorenjaković, odstopi !!!
K_ris
# 22.02.2012 ob 14:24
Je mogoče dobiti poleg podatka o plači še povprečni znesek vseh dodatkov in drugih izplačil, ki jih dobijo policisti. Tu mislim vse od povračila stroškov prevoza naprej.
goldhorn
# 22.02.2012 ob 14:24
uradniček
Ne razumem logike, da se ti delodajalec, ko dopolnis vse penzijske pogoje, ne more "zahvaliti" in adijo, ce ze sam nimas tega cuta.
--------------------
To bi moralo biti OBVEZNO v javnem sektorju!
bozz
# 22.02.2012 ob 14:22
V gospodarstvu je situacija popolnoma jasna, če ni dela, gre podjetje v stečaj, delavci pa na Zavod za zaposlovanje. Delavci to vedo in pogosto stečaje zahtevajo tudi sami, zavedajoč se, kaj jih čaka ... Ker posamezni deli državne uprave pač ne gredo v stečaj, je jasno, da jih ob reorganizacijah in zmanjšanju obsega dela in s tem potrebah po številu zaposlenih, čaka ista usoda.

Vendar pa obstaja razlika med npr. varilcem in policajem. Medtem ko si varilec ob izgubi službe lahko najde službo v nekem drugem podjetju, policaj nima druge firme, ki bi zaposlovala njegov kader.
tupamaross
# 22.02.2012 ob 14:22
Da, Gorenak. Tudi sam sem to hotel povedati. Fante v modrem
in operativce v civilnih oblekh na terenu rabimo dosti več, kot
jih je sedaj. Če zaradi drugega ne pa zaradi same krize, ki je
po mojem epohalna kriza in se nikoli ne bo končala.

Torej, število teh fantov na terenu je nujno povečati.
pfc
# 22.02.2012 ob 14:19
Tov.Gorenak,sram naj te bo!Nekoč si bil član ZKJ!Kaj se pa greš dandanes,si se prodal za pest dolarjev ali ničvrednih eurov?Sram naj te bo!!!
Binder Dandet
# 22.02.2012 ob 14:17
Zanimivo je to, da ko je Kresalka rezala policijske uprave z namenom reorganizacije in zmanjševanja stroškov, se je to kritiziralo. Zdaj se pa takšne napovedi hvali.
PIKI 5
# 22.02.2012 ob 14:08
Daj no miličniček malo se umiri.
yanker
# 22.02.2012 ob 14:08
SAMO NEKO NABIJANJE ZA PRIDOBIVANJE TOČK in DAJANJE VTISA KAKO ŠPARAJO!

- upokojimo 440 starih kadrov in kaj dobimo... mlade neizkušene policiste, ki so bili na šnel kursu v Tacnu. Že tako je kriminal v vseh porah družbe oni pa bi upokojili naenkrat 440 izkušenih ljudi - ADIJO PAMET!
- Že ptički čivkajo, da je na vzhodu države vedno bilo večje zanimanje za policijski poklic kot na obali in zahodnem delu. Zato tudi ti potni stroški, najlažje je reči to bomo ukinili - PREJ JE TREBA POVEDAT KAKO BOSTE REŠILI?
- kako boste dali več ljudi na cesto v akcijo, če pa že zdaj primanjkuje vozil in opreme, denarja pa ni?
CtrlDelete
# 22.02.2012 ob 14:08
Evo, pa so že začeli z zaposlovanjem ljudi...hehehe....
PIKI 5
# 22.02.2012 ob 14:03
Ja pa jade. malo morgen dragi Vinko,če to narediš boš odletel.
nekdodalec
# 22.02.2012 ob 14:00
Obljubljali so ustvarjanje novih delavnih mest na kreativni nacin in zmanjsevanje brezposelnosti..

Vse tako kaze, da so imeli v mislih le odpuscanje..

Upam na predcasne volitve, saj tole ne pelje nikamor..
sasa040
# 22.02.2012 ob 13:54
ja najboljš da jih 50% odpustijo.....sam nekaj na vrhu naj jih ostane,pa ti naj vlečejo še boljše plače......
.....v javnem sektorju krčenje..........-----> večja brezposelnost (ampak zakaj že?? da bo imala država denar za luksuz kot so avti, računalniki in..... eh)
....brez socialne pomoči.......------>ni za preživetje najrevnejših (nov sistem bolj varčen a res? zakaj že??? ja za 20% mogoče res...ampak je tu še veliko novih stroškov....delo social.,najem varnostnikov za pobesnelih 20%,delo računarničarjev, delo in prenosi podatkov, popisi,...... )
....ni novih delovnih mest.....
...no ko pa dobiš nekaj (delat je treba 10-14 ur na dan in pa plača 700e!!!??....tole je resnica ampak vsak uzame ponujeno!!!(problem je že za plačilo prevoza!!!!!)...)--->ima tako življenje smisel??? delaš kot žival,ovca, pridš domov samo crknen spat...ni časa za družino,.....
....uporaba avta je že luksuz.....
....najlažje je krasti (in preprodajati se ve kaj)....saj drugega ne preostane....
----->poznam ogromno primerov in vse več jih je!!!!!!!!
zato res ne razumem države kako lahko dopušča odpuščanja, namesto da bi ponudila vse več zaposlitev....ljudi je vse več, delovnih mest pa vse manj in stiska vse večja.
za gospodarstvo
# 22.02.2012 ob 13:52
V Nemčiji greš v pokoj tisti dan, ko dopolniš 67 let (še pred kratkim je bilo to 65 let). To je torej ena prvih stvari, ki jo je treba narediti - če v Sloveniji nekdo noče v pokoj, ga ne moreš prisiliti (običajno imam sicer obratne primere, da bi se ljudje silno radi upokojili že prej, ker so bolni ali zgarani, pa ne morejo). 70 let star zobozdravnik z dioptrijo 10?

Drugo pa je: če je kandidiral za ministra, potem je vedel, v kaj se spušča in bi moral imeti pripravljene rešitve. Sam lahko takoj prevzamem nekaj ministrstev za dobro plačo, nato pa javno sprašujem: Pa, kaj, za boga, naj naredim?
R2D2
# 22.02.2012 ob 13:50
kako si pameten domobranc ni kaj ...

rad bi videel kako bo ta vlada odpuščala v javnem sektorju ..

saj a ni predprejšna vlada prestavila svoje ljudi pod uradnike da so bili standby .. npr Rupsi
problem43
# 22.02.2012 ob 13:48
itak, da jih bo raje odpusto 10 z 1000€ plače, kot pa 5 z 2000€ plače...

"vrana vrani ne izkljuje oči"
domobrán
# 22.02.2012 ob 13:46
xyxy

Ne kvasi neumnosti. Delavci glih najbolj trpijo zaradi dragega državnega aparata. V času krize je Pahorjeva vlada zaposlila novih 7000 ljudi v javni sektor.
fiston
# 22.02.2012 ob 13:46
No ja, ni mu to ravno pametno. Da boš stare ljudi gnal na cesto... Mu bo to še hodilo narobe pri pokojninski reformi.
Zakaj pa ne bi one mlajše dal na cesto, če jih tam manjka, one stare pa nateral delat. Baje kot se govori, ko se bo podaljšala delovna doba, bi morali oni iz terena priti v pisarne in ne obratno, kot to hoće izvajati Gorenak.
Zdaj če je že nekdo pač tak da noče delat... Če ga bo dal na teren, bo pa avto parkiral nekje in spal, namesto na bi ustavljal in kasiral za plače. :)
Ja ko bo pa treba ukrepat bo pa problem z onimi, verjetno jih ne bo nikjer. Tako bi se lahko reklo, da na tak način tudi ogroža varnost državljanov, ker očitno tega ne zna rešit na drugačen način.
PIKI 5
# 22.02.2012 ob 13:46
Toti Vinko je na vsak način hotel postati minister,trudil se je vseskozi z raznimi interpelacijami in dosegel, da je on ta glavni. Sedaj pa bo odpoščal? koga policaje, ki delajo? Ma bejšto no.
bsr
# 22.02.2012 ob 13:44
"Policista rabimo v akciji, ne za pisalno mizo" Kdo pa jih bo na terenu varoval?
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:43
@xyxy Živiš v preteklosti. Danes ni več Marxovih časov. Proletarski razred je bil eksportiran v drugo državo (Kitajsko); pri nas ga skorajda ni. Vsi smo bodisi "mali kapitalisti", bodisi pa tako ali drugače vzdrževani od davkov. Ta druga kategorija, vzdrževancev, ki nič ne delajo (kulturniki, študentje, verjetno sam spadaš v to kategorijo) - to so novi "proletarci". A večinoma so to študentje, ki imajo doma pri starših dovolj, da jim sploh ni treba delati. Ta tvoja "delavska" psihoza je isto kot živeti v izmišljenem svetu, v fantazijskem svetu, kot v novelah Tolkiena. - Kar se v resnici dogaja je, da ker se velika Kitajska dviguje gor, Evropa nima več priviligiranega položaja in vse poka, na vseh krajih ... se boš moral sprijazniti: prihodnost je veliko bolj kapitalistična, kot je Slovenija zdaj kapitalistična. "Socializem" pelje v grški scenarij.
kva dogaja
# 22.02.2012 ob 13:43
"Gorenak: Odpuščanja so realnost in nujnost"
A dajte no, nesposobni blebetač, odstopi
uradniček
# 22.02.2012 ob 13:42
Ne razumem logike, da se ti delodajalec, ko dopolnis vse penzijske pogoje, ne more "zahvaliti" in adijo, ce ze sam nimas tega cuta. Katastrofa. Potem pa folk hodi v sluzbo na piknik. Lovijo regres pa dopust, so varovana kategorija ... miselno pa so ze v zasluzenem penzionu.
xyxy
# 22.02.2012 ob 13:39
Prihaja čas za vstajo delavsega razreda. Delavci se morajo združiti in pokazati kaj si mislijo o manipulantih v državnem zboru.
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:39
Ko smo se osamosvojili od tiranije diktature "Jugoslavije", smo zapadli v drugo obliko diktature (državni kapitalizem). - Libertarni opciji nihče nikoli ne da priložnosti ... le v ZDA eno stoletje je bilo nekaj takega ... in takrat so zares vsi bogateli. Sam kaj k potem so tudi tam začeli isto (državni kapitalizem, komandno gospodarstvo).
jazmislim
# 22.02.2012 ob 13:39
JAZMISLIM, da je dobrodošlo razmišljanje, da ne moremo nadaljevati tako, kot do sedaj. zaposlovanje v javni upravi mora biti primerljivo z gospodarstvom. Če se z nekom ne da sodelovati, če nekdo ne dela skladno s pričakovanjem nadrejenega, če dela ni, potem so odpuščanja nujna.
ČUDI ME PA, DA O ODPUŠČANJIH, PREVISOKIH PLAČAH, NESORAZMERNO RAZDELJENIH ZAPOSLENIH, STAREJŠIH S PRIDOBLJENO PRAVICO DO UPOKOJITVE, KI NE ŽELIJO IZGUBITI BONITET...govori le minister za notranje zadeve.
Niti eden od resornih ministrov ne govori toliko o nujnih spremembah na njegovem ministrstvu.
ALI TO POMENI, DA NE POZNAJO PODROČJA, KI SO GA PREVZELI? Da samo g.Gorenak tako dobro pozna problematiko in strukturo svojega področja? Ali da bo na koncu spet samo policija tista, ki bo imela kadrovske čistke z izgovorom nujnih strukturnih sprememb?
cr3w
# 22.02.2012 ob 13:38
"Stroški prevoza lahko presegajo tudi 1.500 evrov na mesec"
Opozoril je tudi na visoke potne stroške, ki jih plačuje ministrstvo. "Ta hiša plačuje 19 milijonov evrov potnih stroskov," je povedal. V nekaterih primerih potni stroški presegajo 1.500 evrov na mesec, saj se zaradi manka policistov, npr. na Obali nekateri tja vozijo tudi s Štajerske.

Obstajajo pa tudi taki, ki prikazujejo, da se vsak delovni dan vozijo, pa ceprav se ne vozijo. Upam, da bo minister Gorenak tudi takim zaprl pipico.
domobrán
# 22.02.2012 ob 13:38
Zapitke prejšnje vlade, ki je vsako leto potrošila 2 milijardi več kot ustvarila bo treba plačat. Vsak dan ulice pomeni še dodatne milijone izpada.
Milenko
# 22.02.2012 ob 13:38
Naj dajo vec radarjev,visje kazni in bo problem skoraj resen.
xyxy
# 22.02.2012 ob 13:38
Aja bojim se da bodo na naslednji državni proslavi namesto Zdravljice peli domobransko himno.
pfc
# 22.02.2012 ob 13:37
Res je-Gorenak naj kar odpušča,najprej naj sebe odpusti.
xyxy
# 22.02.2012 ob 13:37
Imam občutek, da bo kmalu Slovenija na ulicah po vzoru Grčije!
štamprle
# 22.02.2012 ob 13:36
Se strinjam, potrebna so odpuščanja. Jaz bi začel kar z Gorenjakom, njemu bomo tako težko karkoli odpustili!
Ivo Lola
# 22.02.2012 ob 13:35
Najprej torej odpustite Gorenaka!
xyxy
# 22.02.2012 ob 13:35
Se bom pa drugače izrazil, torej kaj so tisti, ki nasprotnike JJ zmerjajo s komunist. So morda fašisti, ne vem morda nacist, ali le domobranci.

Nisem jaz začel s tem, samo če nekdo nekoga zmerja s kakršnim koli vzdevkom, mu ta lahko vrne z isto mero.

Ker pa se toliko omenja komuniste, sem pač dobil občutek, da Janševi ljudje pogrešajo strasnko s tem imenom.
josip1
# 22.02.2012 ob 13:34
Odpuščanja so realnost? Kdo bi vam lahko odpustil neumnost?
domobrán
# 22.02.2012 ob 13:34
Vinko Gorenjak - Iz pisarn delati na cesto - alternativa "borza".

Bravo Vinko. Kar tako naprej. Slovenci smo ti hvaležni.
.cis
# 22.02.2012 ob 13:34
Hehe, neverjetno, kako so popadli levičarji na mmc....

Ni vredno omembe - le en link, za vse, da se zavedamo in posebej za vse arar-hije in drugačne userje, ki se sploh več ne trudijo z argumenti: link.
trocki
# 22.02.2012 ob 13:33
Policiste dušijo bagatelna kazniva dejanja. Če nekdo ukrade pašteto policist izpolni 73 podatkov na petih straneh, porabi eno uro, država okoli deset evrov, pašteta stane 50 centov, tožilec pa zavrne pregon,

Če tole prav berem, lahko pričakujem spremembo zakonov. Torej, če bo kdo ukradel moje bagatelno kolo, ne bo nobenih policijskih poročil itd. Ecika-pecika.
murglskiboter
# 22.02.2012 ob 13:32
Mene pa zanima kako visoko naj bi bil Gorenak v "Nevidni roki" ...
trocki
# 22.02.2012 ob 13:32
Generalnemu direktorju policije bo naložil, naj individualno preverijo vse, ki na leto prejmejo več kot 5.000 evrov potnih stroškov. Zanje naj se najdejo rešitve, ki pomenijo postopno premestitev "domov".

A smem vedeti, zakaj minister te stvari javno razlaga? Kaj če bi on začel delati in na koncu poročal, kaj je naredil. Ne pa da zdaj javno pere perilo in se spravlja na policiste. Mislim, to je nesramno. Morda bomo jutri prali o policistu, ki je šel na wc in uporabil predrag toaletni papir.
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:32
@simonjenko Sem za prosti trg kar ne pomeni, da sem socialni darvinist. Če se ti zdim intelektualno inferioren je to OK. "Prosto" pomeni, da socialni čut ljudem ni imponiran, vsiljen, kot neka zunanja prisila, ampak pustiš da so ljudje solidarni iz svoje notranje volje. To bi dosegli bodisi tako, da bi za revne skrbela le društva kot so Karitas (že sedaj je tako, deloma) - ker bi produktivnejši ljudje imeli veliko več (jim komunisti ne bi kradli prek "davkov"), bi lahko tudi več dajali (saj so produktivni ponavadi tudi zelo darežljivi, poglej npr. Bill Gatesa koliko miljard $ je doniral; me zanima koliko povprečen komunist v življenju da v dobrodelne namene ...) - ali pa še boljše bi se vsak lahko ODLOČAL kam grejo njegovi davki. Bi dobil list papirja vsako leto in odločal kam točno grejo tvoji davki. Ali hočeš financirati študente in pesnike ali ne. Čuj, vsako stvar mora nekdo plačati, a veš? Bodisi nekoga prisiliš v to ali mu pustiš, da se sam odloči. Ljudje smo po naravi dobri, jaz verjamem v to. In prav zato sem anti-socialist. Socialist verjame da je treba človeka PRISILITI v dobroto, ker mislijo da smo po naravi zveri, beštije (v resnici so to le oni).
royayers
# 22.02.2012 ob 13:31
Ja, Blitzkrieg, človek se spreminja, ovca pa ostane ovca, SDSu torej ni pomoči.
R2D2
# 22.02.2012 ob 13:31
@Blizkrieg

to je res samo miličnik pa ostane miličnik ...
ni nujno da v službi samo v miselnosti pa
simonjenko
# 22.02.2012 ob 13:27
Blitzkrieg
.. ja.. res si "libertarec" ali po domače butalec..

kaj bi dal, da bi se vsi, ki ste za prosti trg dobili skupaj in se jeb.li v glavo.. potolkli šibke in bolne.. iztrebili manj intelektualne in v tisti vaši "prostosti" bi zagotovo uživali tudi ti, ki bi ga najeb.li ;)

glede na tvoj nivo pisarjenja te vidim med najeb.nimi ;)

pa sej ni važno.. važno, da je "prosto" hehe
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:26
@R2D2
Ni res da če je enkrat nekdo nekaj, ostane isto celo življenje. To je smešna logika. Ko sem bil v osnovni šoli sem pretepal svoje sošolce. Zdaj pa sploh nisem tak in se postavim vedno v bran šibkejšim Človek se spreminja.
R2D2
# 22.02.2012 ob 13:25
ki pa sigurno NI bil v ZKS kot njegov Vewliki Šef .....
R2D2
# 22.02.2012 ob 13:24
... miličnik ostane miličnik ...

pa čeprav je dr. policist in sdsovc ...
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:23
@xyxy Nisem volil Janše in nisem Janševik. Tudi Janša je daleč preveč levičar za moje okuse. V ekonomskem smislu predvsem. Sem namreč libertarec - tj. sem za prosti trg, zelo preprosto. V socialnem smislu sem pa liberalec, me ne briga če se homiči poročajo ali ne.
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:20
@xyxy Ne vem če si resen ali "troll". Komunist leta 2012 LOL, ko je bilo že zgodovinsko dokazano na sto tisoč načinov kako porazna je ta ideologija ... od gulagov do ultra-inflacije. - Edini razlog zakaj si proti "krutemu kapitalizmu" je ker si len, ker bi rad celo življenje živel v domu v Rožni dolini in pil piva na državni račun, kot ves študentski gnus ki sem ga gledal v svojih študentskih letih ... sami "komunisti" s 400€ štipendijami pili Laško cele dneve in nikoli študirali. -
xyxy
# 22.02.2012 ob 13:19
Blitzkrieg boj se komunista (volka), ki menja kožo, v vladajočih strankah jih je ar nekaj. En najbolj zagrizenih komunistov svojega časa, je pa trenutno na oblasti.
xyxy
# 22.02.2012 ob 13:17
Ker tako radi omenjate komuniste, je morda čas da se ustanovi Komunstična stranka Slovenije, ki bo na prvo mesto postavila delavca, še le za njim pa pride vse ostalo. Treba bo zopet uvesti socializem in iztrebit kruti kapitalitem, kjer uživa le malo več kot 1% prebivalstva, vsi ostali pa so njihovi sodobni sužnji, ki nimajo ne za umret, ne za živet.
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:17
@hepimen Ampak tisti pol miljona ljudi ki je odveč v tej državi - so prav komunisti ... meni je vseeno kako so oblečeni, v trenerke ali ne, ne diskriminiram. Ampak zato ker v Sloveniji prevladuje komunistična mentaliteta stvari ne grejo nikamor, država je prevelika, državnih službencev preveč, gospodarstvo se cjazi. Znižajte davke! Zmanjšajte državo!
Peter Last
# 22.02.2012 ob 13:16
A ni Zofka rekla pred volitvami v LJ, da ima recept za 15000 novih delovnih mest ? Je imela v mislih proizvodnjo dokumentov v arhivu ?
Peter Last
# 22.02.2012 ob 13:14
Blitzkrieg

# 22.02.2012 ob 13:10
Največji problem v tej državi so komunisti. - Predvsem tisti, konvertirani.
xyxy
# 22.02.2012 ob 13:14
Slovenija bo tudi v drugem mandatu servis kapitalistom in bogato plačanim. Samo zanima me, kaj bodo za povračilo lojalnosti sedaj dobili razni Bavčarji, Šroti, Rupli, ....
Jethros
# 22.02.2012 ob 13:14
Lepo...torej se tako borijo z nižanjem brezposelnosti?
royayers
# 22.02.2012 ob 13:12
Alora, Janez Janša je tudi, dokazano KOMUNJARA! Enkrat komunist, vedno komunist.
bojan55
# 22.02.2012 ob 13:12
Odpusti naj vse operativce, naj ostanejo samo tisti v kanclijah!
Za raznorazne prekrške in barabije se bodo pa prekrškarji in lumpje kar sami prijavljali.Vsakemu državljanu naj pošljejo 10 bianco položnic za sprotno plačilo kazni in vstopni vizum za Dob.Za 10 plačanih polžnic dobiš 5pik, ki jih izkoristiš za brezplačni all in vikend paket na Dobu.
Enako naj naredijo tudi z vsemi inšpektorji v Dolini Šentflorjanski.
Stroški se bodo tako znižali za min.60%, priliv v proračun pa bo 3krat večji, edino Dob bo treba razširiti...
Blitzkrieg
# 22.02.2012 ob 13:10
Največji problem v tej državi so komunisti.
LaMar
# 22.02.2012 ob 13:09
Osebno kakega policaja manj na cesti nebom pogrešal!!! ;)
Anar Hija
# 22.02.2012 ob 13:07
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Če tale Gorenjak pride živ iz tega mandata, bo to uspeh! :)))))

Najboljša možna ministrska ekipa doslej ha? :)))))))))))))))))))))))

NE janšizumu!!!!

PS: zmaga je blizu, ne obupajte!!
Peter Last
# 22.02.2012 ob 13:06
Pust je mimo, pustna vlada ostaja, le da zdaj ni več smešno...
Binder Dandet
# 22.02.2012 ob 13:03
""Policista rabimo v akciji in ne za pisalno mizo,""

To je gotovo res. Reorganizacija je nujno potrebna. V našem mestu jih na cesti še srečaš, peš po mestu pa ni policijska noga stopila že od časa miličnikov.:D

Ni mi pa čist jasna ta o 8,9€ bruto (=1500€ bruto) in da ne morejo nižat. To je očitno povprečje.

"Ta razkriva nizke plače policistov – kar 1.000 jih prejema manj kot 1.100 evrov bruto – in hkrati visoke zaslužke njihovih uslužbencev na višjih položajih – nekateri med njimi s prek 6.000 evri bruto na mesec ne presegajo samo direktorja policije, temveč tudi predsednika vlade.

Direktor nacionalnega preiskovalnega urada je s 6.800 evri presegel vse kolege v modrem, sledu mu psihologinja, nato še dva policista, ki sta z dodatki za delo v nacionalnem preiskovalnem uradu presegla tudi svojega direktorja Janka Gorška, šele petouvrščenega. Vsaj trije modri možje presegajo tudi plačo predsednika vlade."
http://24ur.com/novice/slovenija/kaksne-so-place-policistov.html

Gotovo lahko režejo pri višjih plačah. Itak je pa simptomatično postalo, da imajo zaposleni v javnem sektorju večje plače od predsednika vlade.
hepimen
# 22.02.2012 ob 13:01
ne toploto, toplino... :P
tonko81
# 22.02.2012 ob 13:00
Vinko bo s svojimi neverjetnimi komunikacijskimi veščinami in človeško toploto dosegel, da bodo tisti lenuhi iz NMZ-ja sami odšli na borzo... Vinko je naš rešitelj. S tem, ko bo zmanjšal nekaj 10 zaposlitev na MNZ, bo zagnal gospodarstvo in spodbudil tuja vlaganja...
royayers
# 22.02.2012 ob 12:59
schmied, ne, Virantov deček. Kaj pa ti? Sediš trenutno v parlamentu in lajaš po nareku Ljubljenega?
mikic007
# 22.02.2012 ob 12:59
Kar je menda hotel povedat je to, da ne mores z istim postopkom resevati primera ukradene pastete in odtujitve miljonov. Pa to bi menda ze moralo biti jasno. Kot pri cestnih prekrskih, za manjse ti da kazen policaj, za vecje gres k sodniku. Saj ni znanost ...
tutankamon
# 22.02.2012 ob 12:59
@gico, e vidiš za take ki bi pa to izkoriščali bi pa bila kazen,...
schmied
# 22.02.2012 ob 12:56
"Ejga Vinko, odpusti sebe! Takšnega kekca ne rabimo niti za pisalno mizo, niti na terenu! Hauk! ADIJO!"

Levičarski dečki?
ezat_anim
# 22.02.2012 ob 12:54
samo še nekaj dodam...imam znanca (starejši možakar), ki dela na MNZ-ju...že pred dvemi leti bi lahko šel v penzijo, pa pravi da se mu ne splača, raje vleče 1500 eur/mesec, ker itak sedi v pisarni....v kolikor se take osebke prežene delat na cesto - ven iz pisarne- vam garantiram, da jih 99% oddide v penzion...žal je takoh ogromno.
gico
# 22.02.2012 ob 12:54
Torej bo dovoljeno krasti paštete?
royayers
# 22.02.2012 ob 12:54
Ejga Vinko, odpusti sebe! Takšnega kekca ne rabimo niti za pisalno mizo, niti na terenu! Hauk! ADIJO!
Konig
# 22.02.2012 ob 12:53
Vse to je dejstvo, se strinjam. Ampak - da bi pa predsednik vlade za vzor najprej sebi znižal plačo, ministrom in poslancem - to pa ne, o tem pa ne slišimo niti besede. Si morajo nekak še nagrmadit rezerve pred črnim evropskim desetletjem, ki sledi.
Arso
# 22.02.2012 ob 12:53
Upam, da bo Vinko Gorenak zelo strog do gospodarskega kriminala neprimerno bolj kot do kurjih tatov. Do sedaj je bilo obratno. Minister Žerjav je pred volitvami napovedoval uvedbo finančne policije. Tudi to takoj potrebujemo, pa bo neproduktivnih policistov neprimerno manj.
Potrebujemo tudi bolj učinkovito policijo, ki pa bo z državnim denarjem delala bolj racionalno
kot do sedaj.
tutankamon
# 22.02.2012 ob 12:53
@xyxy, še zdaleč nisem za sds, ampak če bo gorenak res uresničil to kar govori (se bojim da so ga samo besede) se zelo strinjam z njim!
xyxy
# 22.02.2012 ob 12:52
Zdaj je vlada pametna, ko je bila v opozicijo so je bila čisto drugačna usta. Kolikor se jaz spomnim, so podpihovali sindikate in ljudstvo proti ukrepom za katere sedaj pravijo da so nunji.

Šov se nadaljuje, publika pa žejna in lačna čaka na nadaljevanje predstave.
15-30
# 22.02.2012 ob 12:51
Vražji Arabec Vinc bo čelno trčil v policijski sindikat. Kraj nesreče bo zavaroval cestar Hojs, prevoz do bolnišnice bo po hitrem postopku organiziral Rado, Ludamila bo, če bo potrebno, poškropila, stroške zdravljenja bodo pa plačali...saj veste odgovor
džeri
# 22.02.2012 ob 12:51
Mislim da je kasiranje potnih stroškov postal nacionalni špot
no_prav
# 22.02.2012 ob 12:50
@nWo
Ko bo enkrat dela zmožnim prišlo v zavest, da služb ne delijo, pač pa moraš za njo konkurirati, ne bomo več država brezposelnih ovc. Se pa vsaj delno strinjam s tabo. Ovce pač čakajo.
cfc90
# 22.02.2012 ob 12:48
Taka je realnost. Za državno blagajno je bolje, da nekateri iz MNZ vlečejo 200eur socialne za nič dela, kot 1500eur za nepotrebno birokracijo, izmišljanje čim večjih kazni in ostalo mešanje dreka.
bondi
# 22.02.2012 ob 12:45
Pravilno, končno,...naj bodo priskledniki in priviligiranci v JS izenačeni z realnim sektorjem, ki že 3 leta plačujuemo posledice krize. Brezposelnost in bremena se morajo enakomerno porazdelit.
ezat_anim
# 22.02.2012 ob 12:44
""Policiste dušijo bagatelna kazniva dejanja. Če nekdo ukrade pašteto policist izpolni 73 podatkov na petih straneh, porabi eno uro, država okoli deset evrov, pašteta stane 50 centov, tožilec pa zavrne pregon,""

bolj se ne bi mogel strinjati - nujno je potrebno uvesti, za t.i. "male tatvine " družbenokoristno delo, veliki tatovi pa bi bil že čas da se preselijo tam kamor spadajo - Dob in zaplemba premoženja....to uredi in dobiš moj + !
nWo
# 22.02.2012 ob 12:41
"Gorenak: Odpuščanja so realnost in nujnost"

Bravo! Bomo pač država brezposelnih ovc.
Jakob Mali
# 22.02.2012 ob 12:41
A to je isto kot ste napoedal 800 milijonske reze v porabo, sedaj pa Virant že pravi, da če boste dosegli 400 bo super. ...? :)
Kazalo