Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,9 od 33 glasov Ocenite to novico!
Katarina Hočevar
"Zagorjani vidi(m)jo v Drnovšku osebo, ki je do konca ostala z ljudmi, državnika, ki je razumel tako velike svetovne procese kot stiske malega človeka. Prizadevanja številnih Zagorjanov, ki so danes usmerjena v ohranitev obeležja, razumem kot željo iskrenih ljudi, da se na simboličen način ohrani njegova pozitivna politična zapuščina. V tej luči razumem prizadevanja Zagorjanov in jih pri tem podpiram," je komentirala aktualne dogodke v Zagorju. Foto: MMC RTV SLO/Aljoša Masten

Dodaj v

Katarina Hočevar: Lista Virant nima ideološkega ozadja

MMC-jev spletni klepet
26. januar 2012 ob 10:04,
zadnji poseg: 26. januar 2012 ob 14:31
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Če bi šli v koalicijo z Jankovićem, bi prav tako razočarali velik del volivcev. Potem bi bili časopisi najbrž polni naslovov 'Družini Virant in Janković bosta vladali Sloveniji'," je v MMC-jevi spletni klepetalnici pojasnila Katarina Hočevar, poslanka Liste Virant.

"Žal je Slovenija še vedno razdeljena in prav to smo želeli mi preseči: delitve na leve in desne. Zato nismo izključevali nikogar in naša pogajalska skupina je imela enake zahteve pri obeh opcijah. Svet stranke je potrdil predlog pogajalske skupine, ki je presodila, da bomo v tej koaliciji lažje uresničili svoj program in svoje zaveze volivcem. Mi nimamo ideološkega ozadja - naše "orožje" je naš program," je izpostavila.

Klepet si lahko v celoti preberete tukaj.

Pojasnila je, da je razlog združitve pravosodja in javne uprave v tem, da se bo s tem slovenska državna uprava racionalizirala in obenem gre za vsebinsko sorodni področji.

"Res ne poznam podrobnosti, kot slišim pa ima zadevca "spet politično ozadje" in to ni dobro. Se bomo borili proti temu. Ključno je, kako institucija deluje - sama imam portal MMC že dolgo med "priljubljenimi" in ga obiščem vsak dan. Jim dam čisto 5-tko že zato, ker so me prvi oz. edini poklicali, ali mislim prestopiti k Jankoviću, drugi so namreč to kar objavili, ne da bi me kdo kaj vprašal. Tako, da - ja saj res - že zato jim gre zaupat!" je poslanka odgovorila na vprašanje o reorganizaciji MMC-ja.

Zatrdila je, da bo družinski zakonik podprla. "Osebno sicer mislim, da je za otroka zdravo, če ima mamo in očeta oz. skrbno družino. Vendar mora normativna ureditev slediti življenju in če otroci živijo tudi v drugačnih družinah, jim je treba dati pravice kot drugim," je dejala.

Hočevarjeva je pojasnila tudi, da v stranki zaupajo Janiju Soršku. "Osebno upam, da ga prepričamo, da ostaja kandidat za ministra za notranje zadeve," je povedala.

An. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
Cerberus
# 27.01.2012 ob 20:09
Kako naivno dekle. Stranka nima ideološkega ozadja. Tudi NSDAP ga ni imela. Imela pa je skupni imenovalec v bolestnem pehanju za oblastjo.
19DeVil88
# 27.01.2012 ob 12:42
meni je samo zanimivo da je bil virant do jankoviča tako načelen da ne sme PS dobiti pravosodja in notranjih zadev, sedaj ko pa vlada JJ pa dobi SDS prav to in še v enem paketu, predsednik stranke pa je v kazenskem postopku?!?!?!? to diši po precej drugačni obliki vladavine kot je demokracija...
še ena primerjava: virant je kot hemeroid, ni sicer več v janševi riti ampak je pa še zmeraj blizu nje! =)) lp
jast123
# 27.01.2012 ob 06:00
Verjetno večina članov Liste Virant niti ne ve, da sta se Virant in Janša o tej simbiozi dogovorila že pres volitvami. Virant ni nategnil samo volilcev, ampak tudi svoje člane. Včeraj se je v parlamentu videlo, kakšna velika prijatelja sta, ko sta se trepljala po ramenih pred kamerami.
RAAKP
# 26.01.2012 ob 21:45
Hja gospa Hočevar, zna biti, da ste razočarali napačni del volivcev.
Vsevednik
# 26.01.2012 ob 21:16
Težko razumem, da človeku pri izrekanju tovrstnih neumnosti sploh ni nerodno...
PIKI 5
# 26.01.2012 ob 20:34
res je,da nima političnega ozadja ima pa prevaratsko ozadje!
shadyman
# 26.01.2012 ob 17:29
@ivod

Ma pa zato mitološko ozadje..ker ta stranka je mešanica mitov in skup nabranih shitov :))
ivod
# 26.01.2012 ob 17:25
... nima ideološkega ozadja ?
... no, kaj pa potemtakem ima sploh ?
moxie
# 26.01.2012 ob 17:20
blond veselje auč
shadyman
# 26.01.2012 ob 16:33
Jasno, da ji je Janša zagotovil, da takoj odstopi, če bo obsojen..ker po prevzemu notranjega ministrstva za to ne bo niti drobec možnosti
SAM
# 26.01.2012 ob 15:28
@Jethros
Ja, to je sedaj brez veze tako secirati, če so se tako izpogajali. Ampak menda ta kadrovski razrez in razdelitev ministrstev sploh še ni dokončna. Če pa je, potem je jasno, da je Janša bolj izkušen pogajalec kot Janković.
Ampak meni se v osnovi neka sredinska opredelitev zdi, kot neopredelitev. Včasih slišim ljudi, ki rečejo - moje mnenje je nevtralno. Kaj je to - to ni nobeno mnenje. In kaj je tako imenovana sredinska opredelitev - opredelitev, kjer se ljudje ne upajo opredeliti do ničesar ali kaj?
zapatist
# 26.01.2012 ob 15:21
katarina hočevar:
To, da naj bi nam g. Janković pri vsem popustil ne drži čisto

Ne čist čisto;) Ni jim popolnoma popustil. LOL

Janša pa jim je?
Jethros
# 26.01.2012 ob 15:13
SAM:
Kaj ti ni jasno? Virant ni izdajalec, ker je kao sredina...izdajalec je, ker je sedaj jasno, kakšna igra se je odvila v ozadju! V programu so v DLGV imeli zapisan prenos tožilstva na MNZ, tega niso poudarjali, so pa poudarjali, da bodo pogoji za vstop v katerokoli vlado enaki in od njih ne odstopajo! Pogoji so bili:
Notranje ministrstvo;
Pravosodno ministrstvo
Finančno ministrstvo.
Virant je jasno povedal, da za notranjega ministrsa ima Soršaka, danes pa Soršak jasno pove, kako so se zgodbe odvile in kako je SDS kar tako dobila MNZ, v zamenjavo za Virantov stolček predsednika DZ???? Pa kakšno izpogajanje je to? Saj je dejal, da bo z mesta odstopil za ministrstvo.

Ne fige v žepu, drevesa fig. Vse je bilo dogovorjeno, tožilstvo je bilo v programu po kamandi Majerja, ki bo zdaj dobil XXL paket kontrole nad organi pregona, če ga ne bodo prej ustavili z Ustavo! Določilo je namreč protiustavno!
ResIpsaLoquitur
# 26.01.2012 ob 15:10
Stranka brez ideologije je kot kolo brez osi.... Ne more se vrtet...
Ampak ta stranka seveda ima ideologijo, pa še kakšno.
zapatist
# 26.01.2012 ob 15:04
Ko govorim o neoliberlizmu, kot ideologiji slabe sorte mislim s tem tudi na to, da nima človeškega vrednostnega sistema. Gre za hladno računico. Žrtve, ki jo taka ideologija prinese niso pomembne. So le kolateralna škoda
royayers
# 26.01.2012 ob 15:02
Lista Virant ima previranta, in jaz bimbo sem mu verjel. Enkrat in nikoli več.
zapatist
# 26.01.2012 ob 14:59
Katarina Hočevar: Lista Virant nima ideološkega ozadja

Verjamem, da to res verjame.
Vendar ne gre toliko za ozadje. Problem je, da nimajo niti ideološke vsebine. Prazni so. Zombiji, birokrati in oportunisti.
Pa vendar se ne zaveda, da je ravno ta ideološka praznost v bistvu ideologija najhujše sorte. Reče se ji neoliberalizem. Neoliberalisti pravijo, da so neideološki, kar pa je poskus prevare prve vrste. Samo še enkrat. Ona verjetno tako res misli, ker nima vrednostnega ozadja.
SAM
# 26.01.2012 ob 14:59
Pri sredinsko opredeljenih strankah je normalo, da jih imajo vsi za izdajalce, saj se hote ali nehote znajdejo v eni ali drugi skupini.
Ampak meni se zdi bolj problematična ta sredinska opredeljenost sama po sebi. Kaj sploh hočejo biti ti ljudje? Ne levi, ne desni, ne Slovenci in ne Evropejci (ampak zemljani), ne kapitalisti ne socialisti , ne moški in ne ženske, ne vegetarijanci in ne mesojedi, ne stari in ne mladi, ... - za vsako ceno ugajati vsem in nikomur.
To je čista beda - povej jasno in glasno: sem Slovenec in ljubim Slovenijo, sem opredeljen tako, zavzemam se za te in te stvari (pa tudi če mi sodite in tega ne odobravate), ...
Še človeški možgani ne funkcionirajo sredinsko, ampak kot leva in desna polovica.
roli
# 26.01.2012 ob 14:58
Ja kaj pa je ideologija.
Mar to kar so še do pred kratkim
učili na novinarskem faksu?
Hočemo samo resnico in
zgodovinske resnice,ki so
jih komunisti 50 let prirejali
po svoje.Svoje arhive edini v
EU skurili in še sedaj ne dovolijo
drugih ali pravih resnic.
Slovenija rabi samo resnice in
ne laži in bo vse v redu.
Tudi tako zagovarjanje ne bo več potrebno.
Zakaj in komu?
Binder Dandet
# 26.01.2012 ob 14:54
Korekten intervju.
shadyman
# 26.01.2012 ob 14:49
Kako lahko govori, da so imeli enake zahteve pri obeh pogajanjih, če pa SDSu takoj popustijo pri notranjem ministrstvu..ti virantovi res že ne vejo več, kaj govorijo :)
DURA-ACE
# 26.01.2012 ob 14:38
Iz intervjuja s Soršakom:

Kaj se je zgodilo s pogajalsko taktiko DLGV? Kaj pomenijo pogajalski rezultati? Je mesto predsednika državnega zbora za ceno notranjega oziroma pravosodnega ministra uspeh?
To bo pokazal čas. Vsekakor pa to ni bila naša originalna pozicija. Med tako imenovanimi pogajanji se je spremenila.
* tako imenovanimi pogajanji :)

Zdelo se je, da ste trdni kandidat za notranjega oziroma pravosodnega ministra. Občutek je tudi, da ste si zadnjega v DLGV bolj želeli.
Sodeloval sem v pogajanjih s Pozitivno Slovenijo, v omejenem obsegu pa tudi s koalicijo, ki jo sestavlja SDS. Zahteve do obeh strani so bile enake. V določenem trenutku pa je pri sedanji koaliciji nastala sprememba in začeli so pogojevati mesto predsednika državnega zbora z notranjim ministrstvom.

Kaj se je zgodilo z vašimi (DLGV) pogoji? So do koalicije, ki jo sestavlja SDS, ostali isti, ki so bili do PS?

Pogoji so ostali isti. Ampak rezultat pogajanj je takšen, kakršen pač je.

DLGV se je torej na tej točki izjemno slabo izpogajala.
Tega, ali je rezultat slab ali ne, ne bi komentiral. Tudi druga ministrstva so bila v igri, ne zgolj pravosodno in ministrstvo za notranje zadeve. Tudi zdravstvo in infrastruktura.

Dobili ste zgolj mesto predsednika DZ in ministrstvo za finance.
Finančno ministrstvo je zelo pomembno, poleg tega pa smo dobili tudi ministrstvo za javno upravo.

Janez Čebulj je kandidat SLS.
Drži, ampak naša Lista temu predlogu ne nasprotuje. Res pa to ni edino ime, ki ga je predlagala naša Lista.

BRAVO VIRANT!
sanja25
# 26.01.2012 ob 12:02
Dobro Jethros je prišel skozi ostali pa ne. :) Boljše je postavljati nedolžna vprašanja, da se je poslanka ne bo vznemirila npr. kdo je najlepši v politiki in če se sama smatra za lepo in ostale cvetke. Res zelo pomembna vprašanja za poslanko. Me zanima če bi se ista vprašanja zastavljala poslancu. :)
sanja25
# 26.01.2012 ob 12:00
Dobro Jethros je prišel skozi ostali pa ne. :) Boljše je postavljati nedolžna vprašanja, da se je poslanka ne bo vznemirila npr. kdo je najlepši v politiki in če se sama smatra za lepo in ostale cvetke. Res zelo pomembna vprašanja za poslanko. Me zanima če bi se ista vprašanja zastavljala poslancu. :)
jurica
# 26.01.2012 ob 11:49
Danes pa ni Kolednika,da bi cenzuriral vprašanja!
Še celo Jethros je prišel skozi:)
hyosung
# 26.01.2012 ob 11:48
Boga revica bo pobirala Virantov prah...
visionslovenija
# 26.01.2012 ob 11:44
@ domobran

@visionslovenija

Mene pa zanima, če si jih volil, ali si samo še eden izmed levakov, ki mislijo, da morejo vsi plesat po notah murgel škrata? DLGV je pokazala svojo pokončnost in verjetno imajo sedaj še večjo podporo kot je pokazal volilni izid.


Virant in njegova stranka je "nategnila" vse svoje volilce - poglej si zadnjo anketo javnega memnja - januar 2012 .. pokončna drža??? ne me smejat !!! to ni bilo nič od nič - samo potrdil je, da je "trojanski konj" SDS-a !!! Banda nedržavotvorna !!!!
MIRNČAN
# 26.01.2012 ob 11:33
:) Dobr posploševat pa nej treba.:)
levak
# 26.01.2012 ob 11:30
S preViranti ne klepetam!!!
kop
# 26.01.2012 ob 11:29
@MIRNČAN

Daj no majster :))) Bod pri zdravi pameti no :))
Veš da se že leta tu gor "poznava" in oba veva v čem se razlikujeva od teh gurujskih pepčkov.
Oba mava mnenje v politiki, mava mnenje v športu, mava mnenje o kulturi kdaj, pa o znanosti, pa o vremenu tud kdaj...
Mava nicke ki nekaj nama pomenjo, mava kakšen spor s kom(tudi med seboj kdaj) o različnih temah.
Teli pepeti si pa še nicka ne znajo dat tko da bi se infiltriral.
Počasi že verjamem da je Janša res nedolžen. Ker nevem kako lahko vodja teh pepetov vrhunsko prekrije vse, medtem ko se njegovi guruji izkažejo za popolnoma nesposobne.
Koperboy
# 26.01.2012 ob 11:21
Mirnčan: ne, ampak samo tisti, ki imajo vzdevek sestavljen v stilu "ime.priimek". Ne slediš trendom :)
MIRNČAN
# 26.01.2012 ob 11:17
Se pravi vsak k se prijavi na novo in simpatizira z desno je guru komuniciranja?
Koperboy
# 26.01.2012 ob 11:16
Moje vprašanje:

Pozdravljeni, ga. Hočevar! Kako komentirate odločitev koalicije, da SDS prevzame notranje ministrstvo ter nanj celo presene državno tožilstvo? Vaša stranka je s tem prelomila obljubo Viranta, da bo vztrajal, da SDS ne dobi pravosodnega in notranjega ministrstva,kar je zahteval tudi od Jankovića in pri slednjem to tudi dobil - pri Janši pa ne.

Njen odgovor:

Katarina Hocevar: Mogoče pa bo pri dokončenem kadrovskem razrezu še kaj drugače...

Brez komentarja.
sanja25
# 26.01.2012 ob 11:06
Klončki so nazaj:D ja zdaj ko so na oblasti tapravi bodo spet imeli polne žepe za revne študente da ozaveščajo ljudstvo kako napačno mislijo in da Viranta ne podira le 1 procent ampak 99 procentov ljjudi.:)))
Rokobaroko
# 26.01.2012 ob 11:05
@moonylink
Roko na srce se je propagandna mašinerija TAM-a (Tiskovna Agencija Majer), že nekoliko umirila, dokaz je ta tema. Zdaj, ko so dosegli svoje s pomočjo preViranta, so pač odšli na zaslužen dopust.
eva xy
# 26.01.2012 ob 11:00
Tudi jaz sem volila Listo virant in zaenkrat me še niso razočarali!
moonylink
# 26.01.2012 ob 10:53
LOL teja.tejca in zala.jerovsek SDS "guruji komuniciranja" spet aktivirani?;P

sm mislu da mi ne bo treba več gledat teh nebuloz vsaj do naslednje propagandne aktivacije pred naslednjimi volitvami
moonylink
# 26.01.2012 ob 10:53
LOL teja.tejca in zala.jerovsek SDS "guruji komuniciranja" spet aktivirani?;P

sm mislu da mi ne bo treba več gledat teh nebuloz vsaj do naslednje propagandne aktivacije pred naslednjimi volitvami
pirat321
# 26.01.2012 ob 10:52
Tisti, ki navijate da bi lista Virant dobila notranje ministrstvo se tudi sprenevedate. Mislite, da bi Dobska podružnica SDS ravnala kaj drugače kot SDS. Morda so le malo bolj pokvarjeni, ker se ves čas lažejo, sprenevedajo in zavajajo volilce in javnost.
domobrán
# 26.01.2012 ob 10:51
@visionslovenija

Mene pa zanima, če si jih volil, ali si samo še eden izmed levakov, ki mislijo, da morejo vsi plesat po notah murgel škrata? DLGV je pokazala svojo pokončnost in verjetno imajo sedaj še večjo podporo kot je pokazal volilni izid.
pirat321
# 26.01.2012 ob 10:50
Tisti, ki navijate da bi lista Virant dobila notranje ministrstvo se tudi sprenevedate. Mislite, da bi Dobska podružnica SDS ravnala kaj drugače kot SDS. Morda so le malo bolj pokvarjeni, ker se ves čas lažejo, sprenevedajo in zavajajo volilce in javnost.
pirat321
# 26.01.2012 ob 10:50
Tisti, ki navijate da bi lista Virant dobila notranje ministrstvo se tudi sprenevedate. Mislite, da bi Dobska podružnica SDS ravnala kaj drugače kot SDS. Morda so le malo bolj pokvarjeni, ker se ves čas lažejo in zavajajo volilce in javnost.
teja.tejca
# 26.01.2012 ob 10:47
Jaz sem volila za Virantovo Listo in se NE počutim izdana. Ampak, sem dobila potrditev, da sem volila TAPRAVE.
pirat321
# 26.01.2012 ob 10:47
Ni mi do klepeta s prevaranti slovenskih volilcev.
Experi
# 26.01.2012 ob 10:43
Volilci pričakujemo vašega ministra za notranje ministrstvo. Tako ste obljubili in da od tega ne boste odstopili. Zato smo vas volili. G. Černač (ali bognedaj g. Grims, Matoz, Gorenak) ni ne strokovno, ne osebnostno kompetenten. Prosim, prevzemite notranje ministrstvo. Prosim. Lepo prosim. Zelo prosim. Naj se pridruži še kdo ...
Kejkoo
# 26.01.2012 ob 10:43
Pa saj večina Virantovih "volilcev" tukaj sploh niso v resnici volili za njega ampak so "zokistas", ki se gredo zdaj kao nek psy-op. Brezveze.
Janko1973
# 26.01.2012 ob 10:40
Jaz bi pa samo čestital za pokončno držo. Čestitke vsem poslancem Delovne liste Gregorja Viranta, da niste podlegli praznim obljubam in šli v koalicijo z figo v žepu.
visionslovenija
# 26.01.2012 ob 10:37
mene pa zanima, kako se počuti, ob dejtvu, da je njena stranka izdala svoje volilce ????
Rokobaroko
# 26.01.2012 ob 10:33
Draga Zala. Kot pravi Jurica, bodi srečna, da imate Mercator. Ko bo šel ta cugrund, se vam bo še kolcalo po njemu. Sicer pa o slovenskih kmetih vse najboljše, da ne bo kakšnih nesporazumov!
jurica
# 26.01.2012 ob 10:30
@zala.jerovsek
A se TI vendar ne zdi čudno,da je pa vseeno prodala solato Mercatorju..
In ne recimo Tušu,Sparu,Leclercu...
Mercator je raj za slovenskega kmeta v primerjavi z Tušum,Sparom,Leclercom..da ne govorim o Lidlu,Hoferju ali bog ne daj o Agrokorju!
sanja25
# 26.01.2012 ob 10:27
Ja sedaj ko bodo prodali Merkator Agrokorju pa ne bodo dobavljali nobenim. Vse bodo dobavljali Hrvati.
zala.jerovsek
# 26.01.2012 ob 10:24
@Rokobaroko
Če bi dobro poslušal njene argumente, bi ugotovil, da ne gre za osebno zamero, ampak razlago, kaj vse so SLOVENSKI PRIDELOVALCI morali plačevati Mercatorju (tudi dobrodelne prispevke, ki so bili na koncu prikazani kot prispevki Mercatorja, da o rabatih niti ne govorimo). Sama sem mnenja, da so Slovenski kmetje...širša slovenska populacija.
domobrán
# 26.01.2012 ob 10:24
Čestitke ob pametni odločitvi.
DURA-ACE
# 26.01.2012 ob 10:23
Zanima me tudi, ali se njej tudi želodec obrača, ko zasliši Viranta.
shadyman
# 26.01.2012 ob 10:19
Mogoče bo moderator klepeta (ali kako se pač temu reče) sam Ivan Veliki:)
shadyman
# 26.01.2012 ob 10:18
Glede na to, kako usmerjeni kadri prevladujejo na rtvslo, se že obeta silno cenzurirana razprava..
skretpapir
# 26.01.2012 ob 10:17
Pridi na kavo
sanja25
# 26.01.2012 ob 10:16
Komaj čakam. Upam samo, da bodo prava vprašanja spuščali skozi. Ker če bo sama hvala se že ve da je cenzura na delu:)
moonylink
# 26.01.2012 ob 10:14
yanker ja:-) zanimivo, kako je na hitro vse potihnilo oz. se sploh ni slišalo o čemerkoli, čeprav smo vsi lokalci vedeli, kaj se je zgodilo in kdo je vpleten:-)

ker sicer mediji pograbijo vse živo, a ne mr. Prisklednik in mr. Kužek?

Če pa tole ni bil material za škandal in senzacijo pa res ne vem...ali mora biti vpleten "naj bi" "psi" "dildo" in "kokain"?

Požarreport pa objavi slikico soršaka k se malo stiska tm z eno random v enem kafiću in glej glej, naslednji dan lista virant čudežno odstopi od zahteve po ministrstvu:-)

mediji ste postali take gnusobe da vam ni para
DURA-ACE
# 26.01.2012 ob 10:13
Tudi mene zanima, kako je lahko Majerjeva ponuba boljša, če jim Majer ponuja finance, notranjih zadev jim ne da, kandidata za pravosodje jim je pa obglavil.

Naj spomnim, Virant: "Od tega absolutno ne bomo odstopili."

In pod notranje zadeve (Černač ali Gorenak ali celo Matoz) po novem spada tudi tožilstvo.

Torej, kako je bila Jankovićeva ponudba treh ministerstev - finance, notranje, pravosodje - lahko slabša?

Od kdaj je 1 več od 3.
Rokobaroko
# 26.01.2012 ob 10:13
Pa še to, zaradi izredno nadležnega piskajočega tona govora, srčno upam, da se bo v parlamentu čim manj oglašala.
čofotalček
# 26.01.2012 ob 10:11
Jaz pa bi jo vprašal, če se počuti zlorabljena, ker jo stranka izpostavlja v medijih verjetno bolj zaradi njenega všečnega izgleda.
yanker
# 26.01.2012 ob 10:09
In notranji minister bo Zvonko Černač... zanj verjamem, da ima veze na policiji saj je dosegel, da incidenta, ko ga je nabutal mož, kateremu je naskočil ženo in ju je ta zasačil ni nikjer zabeležen. Po govoricah domačinov sta bila pred hišo prešuštnice policija in rešilec.
Rokobaroko
# 26.01.2012 ob 10:09
A to je tista, ki je je zavrnla glas Jankoviću zaradi osebenih zamer, češ da Mercator ni hotel odkupiti zelenjave z njihove kmetije? No bi jo vprašal, glede na to, da je poslanka in s tem tudi predstavnica ljudstva, če se ji zdi prav, da postavi osebene interese oz. zamere pred interese širše slovenske populacije, ki naj bi jo v parlametnu zastopala?
shadyman
# 26.01.2012 ob 10:07
@Jethros

Da se ne bomo ponavljali z vprašanji, to vprašanje prepuščamo tebi :)
Jethros
# 26.01.2012 ob 10:06
Mogoče bi pa ona lahko pojasnila, če so in zakaj so, odstopili od ključnega pogoja za vstop v katerokoli vlado...notranje ministrstvo je Janković odstopil, zdaj pa bo to očitno od SDSa, stranka s številnimi člani v kazenskem postopku.
DURA-ACE
# 26.01.2012 ob 10:06
Mene zanima, kako lahko za predsednika vlade podpira človeka, ki v javni upravi ne more biti niti hišnik niti skladiščnik niti čistilka niti receptor.

Zakon o javnih uslužbencih (ZJU) - 88. člen - (drugi pogoji za imenovanje v naziv)
... Za imenovanje v naziv so pogoji tudi: ... da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja ...; da oseba ni v kazenskem postopku zaradi kaznivega dejanja iz prejšnje točke.
Kazalo